skip to Main Content
Jak obsahový marketing pomohl společnosti Carbounion?

„Hledali jsme prostředek, jak se vyhnout ztrátovému konkurenčnímu boji.“ Jak obsahový marketing pomohl společnosti Carbounion?

Obsahový marketing s úspěchem využívá více a více českých společností. Jednou z takových je i skupina Carbounion, která českým domácnostem i velkoodběratelům dojednává dodávky plynu a elektřiny. S content marketingem soustavně pracuje od prosince 2016; od té doby organická návštěvnost jejich webu téměř 14krát vzrostla. 40,7 % obratu z webu generuje přímá návštěvnost – ta samotná vzrostla za poslední rok více než 15krát.

Přečíst celý článek
Kdo patří do včelího úlu – Anička

Kdo patří do včelího úlu #1 – Anička

Včeliště se, asi jako každý včelí úl, skládá z mnoha pilných včelek. Každá ze včeliček dělá svoji práci, ze které po čase vzejde – často dechberoucí – výsledek. V novém seriálu jsme se proto rozhodli představit vám postupně každého včelího pracanta prostřednictvím krátkých videomedailonků. V těch se dozvíte nejen o členech našeho týmu, ale i o tom, jak to na Včelišti chodí či o našich dovednostech z několika různých kreativních disciplín.

Přečíst celý článek
Back To Top