skip to Main Content

Segmentace a e-mail marketing pro pokročilé – 2. díl

V minulém díle seriálu o e-mail marketingu pro pokročilé jsme nakousli základy segmentace. Dozvěděli jste se, že segmentace se zpravidla rozlišuje na dva hlavní proudy. První proud, segmentaci z hlediska demografických údajů, jsme podrobněji probírali minule. Dnes vám představíme dalším možnosti segmentace, které se do minulého článku nevešly.

Přečíst celý článek

Shrnutí – 18 březnových příspěvků na blogu Včeliště

Jaro nám klepe na dveře a na náš blog to má pravděpodobně blahodárný účinek. Stále pro vás pravidelně píšeme články. A stále držíme vysokou laťku kvality. Posuďte sami březnovou úrodu osmnácti následujících šťavnatých kousků. Kromě našeho stálého tématu a korektorského okénka jsme si pro vás tentokrát přichystali dvě nabídky. Jednak hledáme další posilu do našeho včelího týmu a jednak jsme se rozhodli, že blog otevřeme případným zájemcům o kvalitní guest posting. Kvalitního obsahu totiž není nikdy dost. Přesvědčte se sami.

Přečíst celý článek

Shrnutí: 16 únorových článků na blogu Včeliště

Další měsíc roku 2014 je úspěšně za námi a s ním přichází i naše pravidelné měsíční shrnutí tvorby obsahu na blogu Včeliště. Tentokrát se jednalo o celkem 16 článků – neuteklo vám z nich něco? Pojďme si nyní společně ve zkratce připomenout, co jsme pro vás tentokrát na našem včelím blogu přichystali. A že byl tento měsíc opravdu pestrý, se přesvědčte sami.

Přečíst celý článek

Pozvánka na webinář: Obsahový marketing

Zúčastněte se webináře na téma Obsahový marketing, ve kterém se dozvíte, jak můžete využít obsahový marketing i ve vašem podnikání na internetu. Budeme se také bavit o nově publikované knize o obsahovém marketingu na internetu, kterou jsme právě dnes vydali. Můžete vyhrát výtisk knihy zdarma. Přihlaste se na webinář ještě dnes.

Přečíst celý článek

Případová studie – Obsahová strategie s webináři měla o 91 % lepší výsledky

Webináře jsou jedním z druhů obsahu, který přímo přivádí cenné poptávky (angl. leady). V tomto ohledu patří mezi vysoce efektivní druhy obsahu, jako jsou jinak například e-booky nebo případové studie. Kromě toho, že je tento druh obsahu efektivní, je i relativně složitý na výrobu a její organizaci. 

Přečíst celý článek
Back To Top