skip to Main Content
Pravidla zpětné vazby.

Zpětná vazba je (nejen) v online marketingu k nezaplacení. Jak na ni?

„Není to úplně ono.“ nebo „Představoval jsem si to jinak, ale konkrétní příklad nemám.“ Už jste někdy slyšeli tyto odpovědi? Nebo se v nich dokonce vidíte? Pokud spolupracujete s agenturou nebo freelancerem, je poskytnutí zpětné vazby nezbytností pro úspěšnou spolupráci. Mluvíme však o konstruktivních připomínkách či návrzích, ne o výrocích, které jsme zmínili hned v úvodu. Pokračujte ve čtení a dozvíte se, proč se kvalitní zpětné vazbě rozhodně nevyhýbat, jaké jsou její zásady a konkrétní příklady, jak na ni.

Přečíst celý článek
Tipy na to, aby váš web prosperoval.

7 tipů, jak proměnit návštěvníka webu ve spokojeného zákazníka

Vlastní webové stránky jsou dnes naprostou samozřejmostí pro každého, kdo to se svými produkty či službami myslí opravdu vážně. Jak se ale v tom množství stránek odlišit a získat potenciální zákazníky na svou stranu? Ve spolupráci s MioWebem jsme dali dohromady sedm tipů, které vám pomohou vytvořit prosperující web.

Přečíst celý článek
Back To Top