skip to Main Content

Vytvořili jsme úspěšný bonusový obsah pro Speciální Zahradnictví.cz

Pro Speciální Zahradnictví, prodejce potřeb pro pěstování venku i uvnitř, jsme připravili úspěšný bonusový obsah. E-book na téma Hydroponie uživatele zaujal, což se ukázalo na počtu jeho stažení.

Bonusový obsah jsme navrhli, kompletně zpracovali od copy až po grafiku a nakonec také propagovali. Byl publikován na speciálně vytvořené landing pagi, na kterou jsme odkazovali mimo jiné také ze souvisejících článků na magazínu Speciálního Zahradnictví.

Čeho jsme dosáhli u Speciálního Zahradnictví.cz?

4 188 unikátních zobrazení e-booku
Konverzní poměr e-booku byl přes 60 %
2 542 konverzí, tedy stažení e-booku

Chcete zjistit, jaký bonusový obsah jsme pro Speciální Zahradnictví vytvořili? A proč byl vlastně tak úspěšný? Stáhněte si naši případovou studii, která obsahuje veškeré důležité informace.

Případová studie Speciální Zahradnictví.
Back To Top