ZÁZNAM WEBINÁŘE

JAK SKRZE OBSAH ZÍSKAT ZÁKAZNÍKY

Webinář již proběhl

Děkujeme za zájem o záznam webináře, který proběhl 20. 9. 2016. K záznamu se dostanete spuštěním videa níže.

Líbí se vám? Sdílejte webinář:

Máte mezi přáteli na sociálních sítích někoho, koho by tento webinář také mohl zajímat? Sdílejte ho tlačítky níže a pomozte mi oslovit víc lidí.

V rámci webináře měli účastníci možnost se zeptat Josefa na jakoukoliv otázku týkající se obsahového marketingu pomocí Facebook komentářů níže. 

Otázky došlé přes e-mail:

1. Tomáš Fáles, vitarama.cz: Dobrý den pane Řezníčku. Obnovujeme náš e-shop a zintenzivňujeme web marketing a proto jsem se také přihlásil k Vašemu webináři. Už se těším a v hlavě nosím na toto téma tyto otázky:

1.1. Jak rozdělit investice do obsahového marketingu poměrem (podpora brandu, produktu a povědomí o firmě), u nás se to liší zastupujeme zatím dvě značky výrobců doplňků stravy, které dodáváme do sítě maloobchodů i do velkoobchodní lékárenské sítě, ale také máme e-shop. Dle mého názoru by se nejvíce měly promovat samotné produkty, to asi přinese “okamžité” peníze na další rozvoj, ale firma by se také měla profilovat, aby vzbudila u zákazníka důvěru (důvěřuje-li dodavateli, snadněji koupí, pokud tedy potřebuje).
1.2. K tomu se vztahuje ještě otázka na jak rozumně nakládat s již dodaným obsahem, např. od vašich copywritterů. Řekněme, že si objednám 10 x text v měsíci, 5 textů o produktech dám do novinek / blogu na webu, Facebook, nějaký článek na oborově spřízněném portálu o zdraví a např. jeden newsletter.
1.3. Také by mě zajímalo, jak moc je důležité zapojovat do samotných textů, contentu různá klíčová slova, neboť dle toho pak vyhledávače lépe stránky hodnotí?
1.4. V jaké fázi prodeje , nebo při jakých příležitostech používat push na koupi výrobku. Dle mého názoru by toto mělo být až ve fázi, kdy je zákazník přiveden na stránky s produktem, a tedy má chuť nakupovat. Myslím, že zde je největší umění obsahového marketingu, aby zákazník stránku neopustil protože nebyl dost nalákán, ale aby jej zase přílišný nátlak, nebo levný obsah neodradil. Dle mě je levný obsah např. text okopírovaný z jiných webů, je to v podstatě suchá informace, či data o produktu.
1.5. Pokud bych měl zájem na pravidelném odběru textů od vás, zaplatím si paušál, cca 6 tis. měsíčně, dostanu od vás 10 textů dle specifických požadavků (na vypracování 1 zadání máte 2 dny), které si pak umístím, kam potřebuji? Vím, že by bylo dobré si asi i nechat poradit, hlavně zezačátku, jak nejefektivněji text využít, tak by mě zajímala i nabídka pro užší spolupráci, i když samozřejmě produktů máme zatím pár a omezený rozpočet na marketing.
1.6. tak si představte, že jsem se více začetl do projektů a školení, která nabízíte a v podstatě si myslím, že by bylo vhodné pro restart činností začít kurzem, emarketingovéhokompasu, čímž bych si asi sám později zodpověděl dotazy, na které se ptám dále v emailu. A možná i SEO školení, ale asi nejprve ten kompas, tam bude co a jak rozebráno více zeširoka, SEO školení je již více konkrétní, je to jeden nástroj marketingu.
2. Pavel Souček: Jak si poradit s 3-4 personami, když mám např. jeden článek či jeden text?
Které z person text přizpůsobit a jak neopomenout ty další. Někdy mohou být persony dost odlišné. Jedna je více na emoce druhá na čísla a fakta a to nemluvím o dalších rozdílech (pohlaví, post, příjmy…)
3. Pavel Souček: Kam se píší relevantní klíčová slova pro daný text, když se do viditelného textu nehodí? Mám na mysli, když třeba lidé kromě termínu notebook používají i termín přenosný počítač. Nemohu přeci napsat filozofickou stať zahrnující všechno pojmosloví a překlepy ve vyhledávačích.
___________

Pokud chcete položit otázku, ale nemůžete využít Facebook komentářů, pošlete s předstihem otázku e-mailem na josef@vceliste.cz