Máte na Facebooku dost fanoušků, sdílení i „liků“?
Stáhněte si zdarma seznam základních facebookových pojmů a dostaňte se Facebooku pod kůži. Naučte se, jak má vypadat příspěvek, který přiměje čtenáře k dalšímu sdílení, a tím i vaší propagaci.
Zkuste správě načasovat své příspěvky na Facebooku. Ukázalo se, že největší úspěch mají, zvláště u businessmanů, okolo celé hodiny, kdy jim končí porady a oni zasednou k počítači.
Nezapomínejte ani na své fanoušky z řad firem. Lajkujte jejich profily i příspěvky, vrátí vám to. Půl úspěchu je správě cílit příspěvek. Řekněte si předem, zda chcete, aby byl sdílen nebo třeba komentován, a podle toho jej tvořte.
Chcete mít naše vzdělávací materiály jako první?
Jsme specialisté na online marketing a své znalosti předáváme dál.
Stáhněte si zdarma náš newsletter a mějte naše e-booky, bonusové obsahy či kvízy jako na dlani.
4 věci, které je třeba si u přispívání na Facebook uvědomit:
Chcete se stát mistry Facebooku, kterým příspěvky přinesou přesně to, co od nich očekávají? Sledujte pravidelně, jak si vedou, vyhodnocujte a naučte se základní pojmy na Facebooku, které si můžete stáhnout zdarma.