Co si ze školení obsahového marketingu odnesete?
- Jak využít obsahový marketing ve své firmě.
- Jak má v praxi vypadat vaše obsahová strategie.
- Seznam konkrétních témat pro nový obsah vašeho projektu, která můžete hned druhý den začít využívat.
- Tipy, co z obsahového hlediska vylepšit na vašem webu.
- Mnoho nápadů a inspirace, jak obsahový marketing dělají ostatní a co jim to přináší.
Bonusy pro účastníky:
- Přístup do online tréninku marketingobsahem.cz (cena 5 900 Kč).
- Kompletní slajdy ze školení.
- Pracovní listy.
- Výsledky testu, jež vám prozradí, ve kterém stadiu se nachází váš obsahový marketing.
Pro koho je školení obsahového marketingu určené
Program školení obsahového marketingu
Základy obsahového marketingu (9.00–9.30)
Sjednotíme vaše znalosti o obsahovém marketingu a jeho výhodách. Ukážeme si, jak k němu přistupovat, kdy ho použít a jak ho propojit s ostatními formami internetového marketingu. Projdeme také minimum nutné teorie, které vám pomůže celý koncept pochopit.
Obsahová strategie (9.30–10.30)
Jak má vypadat vaše obsahová strategie, jak si vytvořit persony nebo k čemu a jak použít nákupní cyklus? Také vám prozradím, proč používat tón komunikace nebo obsahový audit a jak si sestavíte vlastní publikační plán. Vše s konkrétními příklady z vašich oborů a webů.
Vymýšlení témat (10.45–12.00)
Praktický workshop, při kterém vymyslíte seznam témat svého vlastního obsahu. Pro hledání vlastních témat použijeme ověřené metody z praxe a představíme si postupy, které vám s tím pomohou na samém začátku.
Oběd (12.00–13.30)
Tvoříme obsah (13.30–14.30)
Doporučení z praxe pro tvorbu textů, článků, e-mailů a videí pro obsahový marketing. Řekneme si, jak využít obsahu v rámci e-mail marketingu a na sociálních sítích. Dojde i na ukázky a příklady z vašich webů a oborů.
Propagujeme obsah (14.30–15.30)
Vhodné formy propagace jako nezbytný prvek fungujícího obsahového marketingu. Na konkrétních příkladech z vašich oborů si předvedeme, jak využít obsah v rámci e-mail marketingu a na sociálních sítích.
Vyhodnocování výsledků (15.45–16.15)
Úvod do technik vyhodnocování úspěšnosti výsledků. Názorně si ukážeme, jak pro vyhodnocení použít Google Analytics nebo jak vytvořit reportovací tabulku pro přehledné výsledky.
Závěr + užitečné zdroje (16.15–16.30)
Shrnutí celého dne. Doporučím vám užitečné zdroje pro další vzdělávání a poradím s následujícími kroky pro nastartování úspěšného obsahového marketingu.
Diskuze (od 16.30)
Během diskuze o tom, co vás zajímá, odpovím na všechny vaše dotazy. Zájemci pak mohou pokračovat do blízké restaurace na večeři, kde budeme otázky spojené s obsahovým marketingem dále probírat.
Co o školení říkají jeho účastníci
Barbora Pokorná – vinohruska.cz
Martin Schwarz – dogmount.cz
Školení obsahového marketingu bylo super. Byly prezentovány konkrétní věci, které můžu v praxi použít, včetně věcí na našem webu.
V říjnu jsme se s kolegou zúčastnili vašeho školení na téma obsahový marketing. Chci vám poděkovat za mnoho zajímavých informací a praktických příkladů. Díky školení jsme efektivnější v komunikaci s potenciálními zájemci. Obsahový marketing nám začal dávat smysl, protože má přímý dosah na kvalitu a množství obchodních příležitostí.
Školení je precizně připraveno. Nechybí praktické ukázky a konkrétní příklady. Za Shoptet.cz můžu školení s čistým svědomím doporučit.
Asi tušíte, že obsah prodává, ale určitě vás překvapí, jak profesionálně se dá obsahový marketing dělat. Zjistil jsem, jak správně plánovat, tvořit, recyklovat obsah a propagovat ho. Už chápu, že je možné postavit úspěšnou firmu primárně na obsahovém marketingu.
Kdo školení povede
Školením vás provede Josef Řezníček – zakladatel marketingové agentury Včeliště, specializované na obsahový marketing, a autor vůbec první české knihy o obsahovém marketingu.
Josef provozoval desítky obsahových webů a několik e-shopů, které později úspěšně prodal. V agentuře Včeliště zastává funkci marketingového stratéga. S kolegy pomáhá firmám a projektům vybudovat z obsahu dlouhodobou konkurenční výhodu.
Hlavním zdrojem zákazníků jeho agentury Včeliště je vlastní obsah. Proto Josef dobře ví, jak obsahový marketing funguje a jak toho lze využít pro vlastní podnikání. Tvorbu obsahu nejenže nabízí klientům, ale také o ní pravidelně pořádá školení.