skip to Main Content

Školení obsahového marketingu

Naučíme vás, jak sestavit funkční obsahovou strategii. Ukážeme, jaký obsah vám přinese a udrží zákazníky a jak ho dostanete před cílové publikum.
Celodenní školení pro marketingové manažery, majitele malých a středních firem a marketingové specialisty.
Poptat další termín

Poslední školení proběhlo 4. 2. 2020

Termín dalšího školení momentálně neznáme.

Koperníkova 10, Praha 2 - Vinohrady

Akce se naposledy uskutečnila v prostorách coworkingu Impact Hub K10.

Co si ze školení obsahového marketingu odnesete?

  • Jak využít obsahový marketing ve své firmě.
  • Jak má v praxi vypadat vaše obsahová strategie.
  • Seznam konkrétních témat pro nový obsah vašeho projektu, která můžete hned druhý den začít využívat.
  • Tipy, co z obsahového hlediska vylepšit na vašem webu.
  • Mnoho nápadů a inspirace, jak obsahový marketing dělají ostatní a co jim to přináší.

Bonusy pro účastníky:

  • Přístup do online tréninku marketingobsahem.cz (cena 5 900 Kč).
  • Kompletní slajdy ze školení.
  • Pracovní listy.
  • Výsledky testu, jež vám prozradí, ve kterém stadiu se nachází váš obsahový marketing.
0%
zákazníků vnímá pozitivněji značku, která pro ně připravuje atraktivní obsah.
0x
rychleji roste návštěvnost stránek s efektivním obsahovým marketingem.
0%
marketérů uspěje na trhu právě díky obsahovému marketingu.
0%
marketérů chce následující rok na obsahový marketing zvýšit rozpočet.

Pro koho je školení obsahového marketingu určené

Marketingový manažer

U sebe ve firmě děláte marketing nárazově a vaše reklama zatím na zákazníky příliš nefunguje. Jako manažer či ředitel možná zkoušíte do marketingu zapojit obsah, ale zatím bez výsledků.

Vlastník firmy

Ve své malé či středně velké firmě alespoň částečně rozhodujete o tom, jak dělat marketing. Hledáte nové způsoby, jak oslovit zákazníka dříve než konkurence, a chcete si ho dlouhodobě udržet.

Marketingový specialista

Potřebujete zjistit, jak do propagace efektivně zapojit obsahový marketing. Chcete si tak zajistit co nejlepší výsledky a atraktivním obsahem snížit cenu za získaného zákazníka.

Co o školení říkají jeho účastníci

Na školení som najviac ocenil znalosť a nadhľad nad všetkými kanálmi obsahového marketingu školiteľa. Pán Řezníček je skutočne kapacita. Školenie ma zorientovalo a ukázalo kde začať. Pred školením som mal obrovského slona a po školení presne viem čím začať a ako pokračovať.

V říjnu jsme se s kolegou zúčastnili vašeho školení na téma obsahový marketing. Chci vám poděkovat za mnoho zajímavých informací a praktických příkladů. Díky školení jsme efektivnější v komunikaci s potenciálními zájemci. Obsahový marketing nám začal dávat smysl, protože má přímý dosah na kvalitu a množství obchodních příležitostí.

Program školení obsahového marketingu

Základy obsahového marketingu (9.00–9.30)

Sjednotíme vaše znalosti o obsahovém marketingu a jeho výhodách. Ukážeme si, jak k němu přistupovat, kdy ho použít a jak ho propojit s ostatními formami internetového marketingu. Projdeme také minimum nutné teorie, které vám pomůže celý koncept pochopit.

Obsahová strategie (9.30–10.30)

Jak má vypadat vaše obsahová strategie, jak si vytvořit persony nebo k čemu a jak použít nákupní cyklus? Také vám prozradíme, proč používat tón komunikace nebo obsahový audit a jak si sestavíte vlastní publikační plán. Vše s konkrétními příklady z vašich oborů a webů.

Vymýšlení témat (10.45–12.00)

Praktický workshop, při kterém vymyslíte seznam témat svého vlastního obsahu. Pro hledání vlastních témat použijeme ověřené metody z praxe a představíme si postupy, které vám s tím pomohou na samém začátku.

Oběd (12.00–13.30)

Tvoříme obsah (13.30–14.30)

Doporučení z praxe pro tvorbu textů, článků, e-mailů a videí pro obsahový marketing. Řekneme si, jak využít obsahu v rámci e-mail marketingu a na sociálních sítích. Dojde i na ukázky a příklady z vašich webů a oborů.

Propagujeme obsah (14.30–15.30)

Vhodné formy propagace jako nezbytný prvek fungujícího obsahového marketingu. Na konkrétních příkladech z vašich oborů si předvedeme, jak využít obsah v rámci e-mail marketingu a na sociálních sítích.

Vyhodnocování výsledků (15.45–16.15)

Úvod do technik vyhodnocování úspěšnosti výsledků. Názorně si ukážeme, jak pro vyhodnocení použít Google Analytics nebo jak vytvořit reportovací tabulku pro přehledné výsledky.

Závěr + užitečné zdroje (16.15–16.30)

Shrnutí celého dne. Doporučíme vám užitečné zdroje pro další vzdělávání a poradím s následujícími kroky pro nastartování úspěšného obsahového marketingu.

Diskuze (od 16.30)

Během diskuze o tom, co vás zajímá, odpovíme na všechny vaše dotazy. Zájemci pak mohou pokračovat do blízké restaurace na večeři, kde budeme otázky spojené s obsahovým marketingem dále probírat.

Poptat další termín

Co o školení říkají jeho účastníci

Bohuš Žilabmelektro.sk

Školení obsahového marketingu bylo super. Byly prezentovány konkrétní věci, které můžu v praxi použít, včetně věcí na našem webu.

Eliška Hrušovská – ELIVER družstvo

Na školení se mi nejvíce líbil celkový jeho rozsah, který zahrnoval všechny složky v rámci obsahové marketingu. Mám rád, když věci se ukazují a vysvětlují komplexněji, poté mě dávají větší smysl. I přesto, že jsem z oboru, našel jsem si v tématech hodně zajímavostí a nemyslím si, že by mě něco extra scházelo. Servis, prostředí i jídlo bylo skvělé.

Barbora Pokornávinohruska.cz

Martin Schwarzdogmount.cz

Školení je precizně připraveno. Nechybí praktické ukázky a konkrétní příklady. Za Shoptet.cz můžu školení s čistým svědomím doporučit.

Asi tušíte, že obsah prodává, ale určitě vás překvapí, jak profesionálně se dá obsahový marketing dělat. Zjistil jsem, jak správně plánovat, tvořit, recyklovat obsah a propagovat ho. Už chápu, že je možné postavit úspěšnou firmu primárně na obsahovém marketingu.

Iva Wohlmuthová – lataupe.cz

Michala Lexmaulová – peon.cz

Kdo školení povede

Školením vás provede Josef Řezníček – zakladatel marketingové agentury Včeliště, specializované na obsahový marketing, a autor vůbec první české knihy o obsahovém marketingu.

Josef provozoval desítky obsahových webů a několik e-shopů, které později úspěšně prodal. V agentuře Včeliště zastává funkci marketingového stratéga. S kolegy pomáhá firmám a projektům vybudovat z obsahu dlouhodobou konkurenční výhodu.

Hlavním zdrojem zákazníků jeho agentury Včeliště je vlastní obsah. Proto Josef dobře ví, jak obsahový marketing funguje a jak toho lze využít pro vlastní podnikání. Tvorbu obsahu nejenže nabízí klientům, ale také o ní pravidelně pořádá školení.

Josef Řezníček.

Již nyní se můžete přihlásit na další školení

Otázky?

Kontaktujte mě přes e-mail josef@vceliste.cz.

Privátní školení

Nevyhovuje vám termín? Objednejte si vlastní školení.

Back To Top