Konzultace
Ne vše se dá zabalit do nějakého řešení nebo služby. A pro tyto případy jsou tu marketingové konzultace, v rámci nichž vám poradíme s některou z oblastí internetového marketingu. Ať už chcete pomoci s tím, jak se posunout dál, potřebujete zhodnotit situaci, v níž se nacházíte nebo máte zájem o konkrétní radu, pro řešení problému si stačí objednat konzultaci s námi.
Ptát se nás můžete na věci týkající se obsahového marketingu, internetového marketingu, optimalizace pro vyhledávače, sociálních sítí a e-mail marketingu. Podívejte se, s čím se na nás ostatní často obracejí a objednejte si konzultaci svého problému ještě dnes.
Konzultace obsahového marketingu
Cítíte, že váš obsah nedosahuje takových výsledků, jakých by mohl? Nevíte, jak změřit a vyhodnotit jeho působení na příjemce a čím zaujmout stávající i nové zákazníky? Potom je čas zkonzultovat obsahový marketing s námi.
Konzultace optimalizace pro vyhledávače
Trápí vás návštěvnost z vyhledávačů a potřebujete poradit od odborníků? Pomůžeme vám se získáním více zákazníků z vyhledávačů. Připravte si konkrétní dotazy, nebo nám předložte současnou situaci, abychom vymysleli, co s ní.
Konzultace e-mail marketingu
E-mailing je jedním z nejúčinnějších marketingových nástrojů, proto po něm můžete právem požadovat skvělé výsledky. Pokud se vám jich nedostává, domluvte si s námi konzultaci, ať objevíme, kde je zakopaný pes.
Konzultace ohledně sociálních sítí
Mít firemní profil na sociálních sítích je dnes pro většinu společností nezbytné. Základem úspěchu je však především jeho správa. Poradíme vám při tvorbě strategie, ohledně způsobu komunikace, spouštění kampaní i rozvoje komunity.
Konzultace internetového marketingu
Způsobů, jak na internetu propagovat stránky, je mnoho. My vám doporučíme jen ty nejlepší. Po konzultaci s námi budete vědět, jak oslovit nové zákazníky a jak vybudovat stálé zdroje návštěvnosti pro své stránky.
Vyberte si balíček konzultací dle svých potřeb
Pokud nevíte, jak dlouhou konzultaci budete potřebovat, objednejte si malou konzultaci na 1 hodinu, v rámci níž rozebereme problém, analyzujeme situaci a odhadneme náročnost.
Příklady využití:
- Nastínění řešení problému.
- Řešení vašich otázek.
- Kontrola úpravy na základě analýzy.
- Konzultace organizace marketingu.
Příklady využití:
- Kontrola strategie, výsledků, reportování.
- Řešení SEO problému.
- Vymýšlení nápadů na obsah, odkazy.
- Revize nastavení e-mailingového nástroje.
Příklady využití:
- Úpravy strategií.
- Konzultace při přípravě webu.
- Analýza SEO penalizace.