Podívejte se na výsledky naší práce u klientů, kterým pomáháme se strategickým marketingem.
Spolupracujeme se začínajícími projekty i zavedenými značkami. Některým se na míru staráme o celý marketing, s jinými jen konzultujeme nebo pomáháme jejich internímu týmu proměnit jejich marketing v konkurenční výhodu. Specializujeme na vymýšlení funkčních strategií, obsahový marketing a zefektivnění online marketingových kanálů. Podívejte se, co už máme za sebou.
Naším cílem je pomoci co nejvíce firmám a projektům dělat promyšlený a dlouhodobý marketing.
Ve Včelišti se specializujeme na SEO, sociální sítě, e-mailing i výkonnostní kampaně. Postaráme se, aby všechny vaše marketingové kanály táhly za jeden provaz.
Jakmile si plácneme, přidáme vás do našeho interního systému, kde s vámi budeme v neustálém kontaktu. Zároveň budete vědět o všem, co se v rámci vašeho projektu děje.
Na marketingovém poli se pohybujeme už více než 10 let a máme za sebou stovky úspěšných spoluprací. Nejen díky tomu umíme ušít marketing na míru, který přinese dlouhodobé výsledky.
Chceme, abyste v marketingu dosáhli co nejlepších výsledků. Proto pravidelně vyhodnocujeme výkonnost všech zapojených kanálů a upravujeme podle toho jednotlivé činnosti i strategii.
Pokud přemýšlíte nad optimalizací svého webu prostřednictvím marketingové firmy, určitě se nebojte obrátit na Včeliště. Budete v dobrých rukách a vaše podnikání to posune o krok vpřed.
Spolupráce začala vytvořením komplexní marketingové strategie, podle které postupně vzniká nový obsah, jako jsou články, případové studie nebo nový web.
Včeliště se zásadní měrou podílelo na rekonstrukci, rozvoji a efektivitě našich webových stránek, včetně marketingového směru, kterým se nyní ubíráme. Na spolupráci oceňujeme jejich profesionální a rychle jednání.
Společně se Včelištěm jsme pro náš e-shop s potřebami pro indoor pěstitele rostlin založili magazín. Můžu říct, že obsahový marketing změnil naše podnikání, firma se posunula kupředu a začala prosperovat.
Prohlédněte si vybrané projekty, kterým díky nám obsahový a inbound marketing pomáhá získat a udržet si zákazníky.
STREFA s.r.o. se na nás obrátila s požadavkem zvýšit návštěvnost a ideálně také tržby z organické návštěvnosti. Klient získával většinu zákazníků skrze drahé výkonnostní kampaně, a to se nám podařilo změnit.
Na jednorázovou spolupráci v podobě přípravy obsahové strategie a redesignu webových stránek jsme navázali pravidelnými aktivitami – tvorbou případových studií i výkonnostních kampaní.
E-shop FitnessDK nás oslovil s požadavkem na modernizaci a zkvalitnění webových stránek. Redesign e-shopu se tak stal součástí procesu, který klientovi přinesl mimo jiné zvýšení ročních tržeb o 62 % a přes 22 000 unikátních organických čtenářů blogu.
E-shopu pro pěstitele rostlin jsme pomohli vytvořit nový web a s tím i zvýšit počet zákazníků. Nyní nadále spolupracujeme na obsahovém marketingu, SEO, sociálních sítích a e-mailingu.
Firma TaškaHned, která se specializuje na výrobu a potisk papírových tašek, nás oslovila s cílem podpořit prodej hlavního produktu a vyvrátit zastaralé názory o nákladnosti papírových tašek.
Výzkumný ústav meliorací a ochrany půdy se na nás obrátil s požadavkem zpracování infografiky, která by laikům dokázala přiblížit využití zbytkové zemědělské biomasy. Po proniknutí do tématu a několika konzultacích s klientem jsme se pustili do tvorby poutavé a hlavně srozumitelné infografiky.
Majitel e-shopu a kamenné prodejny s kvalitními botami v nevšedním designu se na Včeliště obrátil s požadavkem na vytvoření komplexní marketingové strategie pro svou značku Botyna.
Pro tradičního prodejce optiky na Slovensku i v ČR jsme připravili návrh redesignu, který zpřehlední e-shop, zjednoduší výběr produktů, připraví půdu pro obsahový marketing a zatraktivní vzhled.
Nám i klientovi bylo jasné, že k vytvoření e-shopu, který má úspěšně a dlouhodobě fungovat, nestačí šablonovité řešení. Čekalo nás proto vypracování marketingové strategie i její následné uvedení do praxe.
E-book Jak se zbavit igelitek jednou provždy vypracovaný Včelištěm splnil naše očekávání zejména v tom, že byl pro nás vytvořen zcela samostatně, bez nutnosti dodávání informací a podkladů z naší strany, což jsme v situaci našeho vysokého pracovního zaneprázdnění opravdu uvítali. Zejména z hlediska copywritingu jsme byli spokojeni, protože jsme provedli jen minimum korekcí a textově bylo hned vše připraveno k použití.
V dnešní době je velmi obtížné sehnat firmu, která opravdu rozumí SEO a má seriózní jednání. Je zde mnoho tzv. šamanů, kteří vám naslibují hory doly, ale realita je pak jiná. Po první spolupráci s panem Řezníčkem, která nám přinesla pozitivní výsledky, jsme se rozhodli postupně se včelím týmem optimalizovat celý náš web. Jejich hlavní předností je velmi rychlá, příjemná a profesionální komunikace. Pokud přemýšlíte nad optimalizací svého webu prostřednictvím marketingové firmy, určitě se nebojte obrátit na Včeliště, kde budete v dobrých rukách a posune to vaše podnikání zase o kus dále.
Společně se Včelištěm jsme pro náš e-shop s potřebami pro indoor pěstitele rostlin založili magazín. Jeho návštěvnost se každý měsíc zvyšuje, pomáhá nám s propagací e-shopu a přivádí zákazníky. Můžu říct, že obsahový marketing změnil naše podnikání, firma se posunula výrazně kupředu a začala prosperovat.
Spolupráce začala vytvořením komplexní marketingové strategie, která nám slouží jako důležité vodítko a kterou postupně naplňujeme. Oceňuji velmi dobré nápady, plánování, měsíční reporting i vedení projektů. Jmenovitě bych ocenil našeho account managera Jana Vašků za ochotu, rychlost, snahu. Postupně vzniká celá řada nového obsahu – článků, infografik, případových studií, ale i PPC kampaní a také nový web.
Včeliště se zásadní měrou podílelo na rekonstrukci, rozvoji a efektivitě našich webových stránek, včetně marketingového směru, kterým se nyní ubíráme. Na spolupráci oceňujeme jejich profesionální a rychlé jednání.
Spoločnosť Včeliste pre nás pripravila návrh wireframes pre jednotlivé stránky eshopu dalekohlady.sk a tiež podrobný popis funkcionality. Spolupráca prebehla na vysokej úrovni, s výsledkom práce som maximálne spokojný, dodanie bolo včas a výsledok bol lepší, ako som očakával. Hotové wireframes nám uľahčili a skrátili prípravu grafiky a zjednodušili prípravu samotného eshopu. Veľmi oceňujem, že niektoré moje nápady, ktoré mi prišli ako skvelé, boli upravené na základe odporúčaní teamu Včeliště a zdôvodnené prečo to takto bude inak lepšie. Kvalitne pripravný wireframe pre eshop opdorúčam každému, kto chce mať funkčný eshop.
Jak se říká: kdo hledá, najde – a toto rčení se v našem případě opravdu potvrdilo. Každý vás ujišťuje, že poskytuje nejlepší služby, ale ne každý se dělí o dobré rady i zadarmo, tak jako Včeliště. Viděli jsme jejich různé semináře a videa, četli články, kde rozdávají velice cenné info a dělí se o vlastní zkušenosti. Získali si ihned naši důvěru a sympatie. Při navázání spolupráce právě se Včelištěm jsme necítili žádné riziko. Věděli jsme, do čeho a hlavně s kým jdeme.
Včeliště se nemohlo pojmenovat výstižněji! Od začátku spolupráce jsem s nimi maximálně spokojený. Nejen že jsou opravdu pilní, dodržují termíny a odvádí velmi kvalitní práci, ale hlavně jsou kreativní a u všeho přemýšlí. Přichází s nápady, které by laik nevymyslel, a je vidět, že to co dělají, je opravdu baví. S marketingovou strategií a novým vzhledem e-shopu, které pro nás ve Včelišti připravili, jsem maximálně spokojený.
Podívejte se, kdo také patří mezi naše spokojené klienty.
Pro jednu z největších tuzemských bank jsme tvořili infografiky, díky kterým snadněji a pochopitelněji předávají informace.
Pro prodejce nábytku a bytových dekorací Bonami jsme připravili rozsáhlou obsahovou strategii.
Pro největší český e-mailingový nástroj jsme vytvořili komplexní obsahovou strategii, podle které SmartEmailing stále postupuje.
U českého nástroje pro efektivnější zákaznickou péči pravidelně konzultujeme jejich kroky v obsahovém marketingu.
Nový web a především kvalitní e-mailingové automatizace jsme vytvářeli pro velmi úspěšného prodejce vitamínů a výživových doplňků pro ženy.
Pro českou nebankovní instituci, která se specializuje na spotřebitelské financování, jsme navrhli strategii komunikace na sociálních sítích.
Pro nejvýznamnějšího reprezentanta podnikatelské sféry Hospodářskou komoru jsme vypracovali e-mailingovou strategii a také jsme uspořádali školení e-mailingu.
Pojišťovací společnosti s mezinárodním působením jsme vyladili vizuální obsah.
E-book Jak se zbavit igelitek jednou provždy vypracovaný Včelištěm splnil naše očekávání zejména. Textově bylo hned vše připraveno k použití a z naší strany nebylo nutné dodávat jakékoli podklady.
Považujeme za nezbytné umět složité věci komunikovat jednoduše a srozumitelně. V této oblasti poskytuje Včeliště služby na špičkové úrovni. Jejich infografiky jsou vizuálně jedinečné a pro uživatele velice poutavé.
Spolupráca prebehla na vysokej úrovni a s výsledkom práce som maximálne spokojný. Hotové wireframes nám uľahčili a skrátili prípravu grafiky a zjednodušili prípravu samotného eshopu.