skip to Main Content
Co Je Nativní Reklama A Proč Se Bez Ní Vaše Obsahová Strategie Neobejde

Co je nativní reklama a proč se bez ní vaše obsahová strategie neobejde

Vydavatelé i online inzerenti dlouhodobě bojují s různými adblocky a bannerovou slepotou. Testují nové formáty nativní reklamy, které poskytují lepší výkon a mají perspektivu dlouhodobě funkčního byznysového modelu. Cílem tohoto článku je ve zkratce vysvětlit, co je nativní reklama, v čem je jiná a proč se bez ní ve své marketingové strategii neobejdete. Pokud by vás téma zaujalo více, všechny detaily, návody a spoustu praktických ukázek najdete zdarma v příručce nativní reklamy Obsah, ktorý ľudia milujú.

Přečíst celý článek
Jak Implementovat Strukturovaná Data A Co Vám To Z Hlediska SEO Přinese

Jak implementovat strukturovaná data a co vám to z hlediska SEO přinese

Strukturovaná data pomáhají vyhledávačům lépe porozumět struktuře obsahu vašeho webu či e-shopu. Je to skvělá příležitost, jak vyhledávačům poskytnout nejen text, ale zároveň i význam dané informace. Pokud máte například na webu uvedenou cenu za produkt 560 Kč, tak z pohledu robota se jedná o text a číslice. Strukturovanými daty mu ale poradíte, že jde o cenu.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close