E-mail marketing
Máte zásobu e-mailových kontaktů, ale nevíte, jak s nimi efektivně naložit? Pomůžeme vám chytře nastartovat váš e-mail marketing, abyste s ním své kontakty dokázali zaujmout a postupně ho zefektivnili a automatizovali. A pokud své kontakty stále ještě nemáte, poradíme vám, jak vhodně sbírat kontakty a jak s novou databází potenciálních zákazníků správně pracovat.
E-mail marketing se může stát jedním z vašich nejlepších marketingových kanálů, který vám bude přivádět stále nové zákazníky. Byla by proto škoda nevyužít jeho potenciálu na maximum. Ideálním startem v e-mail marketingu je tato služba.
Co vám e-mail marketing od Včeliště přinese
S čím vám pomůžeme:
Zhodnocení současného stavu
Podrobně analyzujeme zdroje vašich e-mailových kontaktů, zjistíme, jak s nimi pracujete a jakých výsledků dosahujete. Seznámíme se s vaší současnou e-mailingovou strategií a celkově s vaším projektem.
Volba nástroje a centrální databáze
Zvolíme nástroj pro správu kontaktů, pro rozesílání a segmentaci e-mailů, pro vyhodnocování a měření jejich efektivity. Nástroj volíme vždy dle vašich individuálních potřeb. Dále navrhneme způsob, jak propojit váš web s nástrojem pro předávání kontaktů do databáze.
Strategie e-mailové komunikace
Při komunikaci pracujeme s personami, nákupním cyklem a cíli, které stanovujeme pro lepší efektivitu celého obsahového marketingu. Promyslíme, kdy a s čím koho oslovíme, abychom společně stanovených cílů dosáhli. Zavedeme systém chytrých automatických e-mailů, které budou pracovat za vás.
Segmentace a testování
Navrhneme vhodné metody pro rozdělování kontaktů a způsoby různé komunikace s jednotlivými segmenty podle nákupního cyklu a zájmů. Promyslíme, co a jak bude vhodné při rozesílce testovat pro dosažení lepších výsledků.
Strategie pro získávání nových kontaktů
Identifikujeme způsoby, jak získat nové kontakty a jaké kanály či prostředky na vašem webu k tomu využít. Váš e-mail marketing pak díky tomu bude efektivnější a vy budete moci oslovovat stále nové potenciální zákazníky. Navrhneme i vhodné způsoby oslovení nových kontaktů a práci s nimi.
Automatizace
Vymyslíme způsoby, jak e-mailing automatizovat, a aplikujeme je i u vás, abychom ušetřili váš čas. I přes automatizaci dojde každému vašemu zákazníkovi pro něj na míru vytvořená zpráva, kterou nevyhodnotí jako nezajímavou či obtěžující.
Pročištění databáze a vložení kontaktů do softwaru
Vyčistíme vaši databázi a zbavíme ji nefunkčních kontaktů. Kontakty nahrajeme dle segmentů do softwaru a ověříme je prvními e-mail zprávami. Zaručíme vám tak, že budete pracovat s aktivní databází vhodných kontaktů.
Příprava šablony e-mailů
Vytvoříme přitažlivou grafickou podobu šablony pro e-mailing, zajistíme jí responzivní design a otestujeme ji v prohlížečích. Na vaše přání připravíme i obsah pro první rozesílky nebo automatické e-maily. Vše bude připraveno ke spuštění.
Školení
V případě zájmu vás naučíme pracovat s nástrojem pro správu e-mail marketingu. Uspořádáme pro vás individuální školení online nebo v naší kanceláři v Praze, na němž se naučíte, jak vytvářet e-maily, spravovat kontakty a vést celé kampaně ve vybraném softwaru.

Další krok po přípravě e-mailingu
E-mail marketing můžete po objednání této přípravy realizovat samostatně, nebo vám s ním rádi pomůžeme. A to v rámci komplexní spolupráce na obsahovém marketingu, nebo v rámci pravidelného e-mail marketingu.
Zajistíme, aby vše, co bylo v rámci příprav naplánováno a vytvořeno, bylo i správně realizováno. Budeme za vás posílat newslettery, vylepšovat efektivitu rozesílek, segmentovat kontakty, upravovat automatické e-maily a řídit celý e-mail marketing k co nejlepším výsledkům. Podívejte se sami na naši nabídku pravidelného e-mailingu.
Kolik stojí kvalitní e-mail marketing
E-mailing může být vaše tajná zbraň v marketingu. Jde často o kanál skrývající velký nevyužitý potenciál, který vám přinese spoustu zákazníků. Každý je ale v jiné situaci, proto nelze vytvořit jednotný ceník. Pokud potřebujete jen zhodnotit současný stav, vyberte si 4hodinovou konzultaci. Jestliže chcete pomoct komplexně, poptejte naše služby pomocí formuláře. Spojíme se s vámi, vyzpovídáme vás a navrhneme ten nejlepší postup ve vaší situaci.
- Rozsah zadání:
- 4 hodiny konzultací,
- audit efektivity e-mailingu,
- zhodnocení 1 rozesílky,
- nápady na vylepšení.
- Rozsah zadání:
- nastavení nástroje a doručitelnosti,
- zhodnocení newsletterů a automatizací,
- audit kontaktů, segmentace a GDPR,
- konkrétní doporučení.
- Rozsah zadání:
- jak využít e-mailing naplno,
- audit databáze, pročištění,
- audit nástroje a integrací,
- nové automatizace a e-maily,
- vylepšení textací a grafiky,
- jak zvýšit konverzní poměr.
- Co můžete očekávat:
- individuální rozsah strategie,
- konzultace řešení problému na míru,
- příprava e-mailů,
- vlastní e-mailový specialista.
Co a nás říkají naši zákazníci

S auditem e-mail marketingu jsme byli moc spokojeni. Netušili jsme, že Včeliště rozebere potenciální zákazníky do detailních person a provede je nákupními fázemi, jak to udělali. V auditu jsme našli spoustu skvělých nápadů, jak chytře odesílat e-maily.

Naše spolupráce se Včelištěm nezačala náhodně, už v minulosti bylo o nich hodně slyšet, a tak při hledání partnera pro vytvoření naší nové obsahové strategie byla volba celkem jasná. Po určité době vývoje našeho hlavního produktu Eshop-rychle jsme zjistili, že potřebujeme nový obsah, který bude zajímavý jak pro nové, tak stávající zákazníky – provozovatele e-shopů.
Nechceme dělat věci napůl a bylo jasné že nejsme experti na vytvoření obsahové strategie a propagaci vlastního obsahu, proto jsme šli do spolupráce s lidmi ze Včeliště, kteří své práci rozumí na výbornou. A co nám to přineslo? Nové znalosti, jak tvořit a propagovat vlastní obsah, zcela novou obsahovou strategii a nápady, jak bychom mohli obsahový marketing dělat efektivněji. Spolupráce se Včelištěm tímto pro nás ale nekončí, řekl bych že spíše začíná. Budování nového obsahu je běh na dlouho trať – kromě toho plánujeme nový e-mail marketing a opět rádi využijeme zkušeností expertů na slovo vzatých.

Jak vám můžeme ještě pomoci?
Pokud váš e-mailing nedosahujete takových výsledků, jaké jste si představovali, provedeme jeho audit, kde odhalíme chyby a doporučíme vylepšení, která jej zefektivní.
Postaráme se o váš e-mail marketing od A do Z – vymyslíme, vytvoříme, rozpošleme, vyhodnotíme, upravíme.