skip to Main Content

Pravidelná správa e-mailingu od Včeliště

Kvalitně spravované rozesílání e-mailů se stane jedním z vašich největších zdrojů obratu. Pomůže vám k tomu segmentace kontaktů, jejich správný sběr, automatické e-mailové sekvence, newslettery, ale např. i originální transakční e-maily.

Pomocí e-mailingu vybudujete pozitivní vztah se zákazníkem, zapíšete se do jeho paměti. Na vaše newslettery a další e-maily se bude těšit a bude je s nadšením otevírat – na rozdíl od konkurence, která končí v koši, neotevřená nebo rovnou ve spamu.

Mám zájem o pravidelný e-mailing

Proč e-mailing přenechat Včelišti?

E-mailing není jednorázová činnost, ale běh na dlouhou trať. O svou rozesílku se musíte neustále starat – testovat jednotlivé e-maily i automatizace, předměty i obsah e-mailů, správně vyhodnocovat výsledky a na základě nich vše upravovat a následně své hypotézy znovu ověřovat.

Přenecháním e-mailové rozesílky specialistům získáte čas, který můžete věnovat jiným činnostem, a jistotu, že o vše bude profesionálně postaráno. Za zlomek času, který byste učením a nastavováním strávili vy.

Jak pravidelný e-mailing od Včeliště probíhá

Seznámení se s projektem

Seznámíme se s vašimi dosavadními činnostmi v e-mailingu i s vaší marketingovou strategií. Strategii e-mailingu pro vás můžeme i vymyslet, pokud s ním dosud nemáte zkušenosti.

Správa rozesílání všech e-mailů

Jakmile si společně ujasníme, co je v e-mailingu vaším cílem a jak budeme postupovat, pustíme se do práce. Optimalizujeme současné e-maily i automatizace, dle strategie vytvoříme nové, pravidelně budeme rozesílat newslettery i další kampaně.

Měsíční vyhodnocování

Každý měsíc vám pošleme detailní report, který bude obsahovat výsledky všech kampaní, průběžné výsledky automatizací, zdroj obratu e-mailingu, počet návštěvníku, kteří díky němu zavítali na váš web ad.

V rámci pravidelného e-mailingu pro vás zajistíme:

Implementaci vašich kontaktů do nástroje

Tvorbu pravidelných newsletterů

Správu automatizovaných sekvencí

Realizaci automatizace pro opuštěný košík v e-shopu

Vytváření obsahových magnetů pro sběr kontaktů

Právní náležitosti (sběr kontaktů)

Měření výsledků

A/B testování

Propojení s vaším e-shopem

Naplánování prodejní kampaně

Implementaci strukturovaných dat

Tvorbu landing pages

Budování vztahů a důvěry s vaším zákazníkem

Segmentaci zákazníků i nezákazníků

Plán rozesílání

Personalizaci rozesílaných e-mailů

Jak uspět při e-mail marketingu.

Jak realizace vypadá?

Vytváření newsletterů

Připravíme pro vás newslettery, na které se budou vaši odběratelé těšit a s radostí je otevírat, zatímco konkurence končí neotevřená, v koši, nebo dokonce ve spamu. Ctíme přitom zásadu „Nejdříve pomáhej, až poté prodávej.“

Ukázka newsletteru.

Tvorba automatizací

Chcete, aby vám e-maily vydělávaly samy od sebe? Zkuste automatické sekvence, které jednou nastavíte a poté už jenom kontrolujete a vyhodnocujete jejich úspěšnost. Automatizaci si můžete představit nějak takto:

Ukázka jednoduchého scénáře.

Vyhodnocování výsledků

Testování, vyhodnocování, úprava, testování, vyhodnocování… Takový je svět e-mailingu. Přenechte interpretaci výsledků odborníkům, kteří metrikám v e-mailingu rozumí, vyhodnotí je správně a následně provedou patřičné úpravy.

Ukázka výsledků e-mailingu.

Jak se ostatním líbí spolupráce s námi

S auditem e-mail marketingu jsme byli moc spokojeni. Netušili jsme, že Včeliště rozebere potenciální zákazníky do detailních person a provede je nákupními fázemi, jak to udělali. V auditu jsme našli spoustu skvělých nápadů, jak chytře odesílat e-maily.

Zašlete nám nezávaznou poptávku po pravidelném e-mailingu

Back To Top