Obsahoví stratégové ve Včelišti odhalili 4 vývojová stadia content marketingu. Těmi prochází všechny projekty na cestě k efektivnímu obsahovému marketingu.
Ve Včelišti jsme pro vás připravili unikátní kvíz. Po jeho vyplnění odhalíte, ve kterém vývojovém stadiu se nachází váš obsahový marketing. V rámci kvízu analyzujeme tato 3 základní kritéria:
V prvním stadiu se nacházejí projekty, které jsou s obsahem teprve na začátku. Důležité je obsahový marketing nastartovat. Jak na to? Vytvořte strategii a začněte tvořit a propagovat.
V tomto stadiu děláte jednoduchý obsahový marketing, který přináší první malé úspěchy. Je důležité promyslet, co vám funguje, a začít obsah využívat k tomu, aby vám vydělával.
Všechny důležité procesy fungují, přicházíte s novým obsahem a propagujete ho. Výzvou pro vás je směřování energie a prostředků do těch činností, které vám přinesou nejlepší výsledky.
Obsah je hlavní strategií vašeho marketingu. Využíváte ho napříč všemi kanály, inovujete a snižujete náklady na získání nových zákazníků díky obsahovému marketingu.
Vědět, proč obsahový marketing děláte, co jím chcete dokázat a koho obsahem oslovujete, je základním kamenem úspěchu. Srdcem obsahového marketingu by měla být funkční a stále se vyvíjející obsahová strategie.
Aneb schopnost tvořit zajímavý a funkční obsah, organizovat všechny činnosti, využívat nástroje usnadňující práci a pravidelně přicházet s novými nápady. To vše je základem funkčního content marketingu.
Obsah nebude plnit své cíle, pokud ho neuvidí správné cílové publikum. Propagace obsahu, která často zahrnuje i práci s médii a placenou reklamou, je esenciální součástí úspěchu a efektivity obsahového marketingu.