skip to Main Content

V jakém stadiu se nachází váš obsahový marketing?

Obsahoví stratégové na Včelišti odhalili 4 vývojová stadia content marketingu. Těmi prochází všechny projekty na cestě k efektivnímu obsahovému marketingu.
Zjistěte, v jakém stadiu se nacházíte vy

4 vývojová stadia obsahového marketingu

kviz_zaciname

1. Začínáme

V prvním stadiu se nacházejí projekty, které jsou s obsahem teprve na začátku. Důležité je obsahový marketing nastartovat. Jak na to? Vytvořte strategii a začněte tvořit a propagovat.

kviz_zkousime

2. Zkoušíme

V tomto stadiu děláte jednoduchý obsahový marketing, který přináší první malé úspěchy. Je důležité promyslet, co vám funguje, a začít obsah využívat k tomu, aby vám vydělával.

kviz_fungujeme

3. Fungujeme

Všechny důležité procesy fungují, přicházíte s novým obsahem a propagujete ho. Výzvou pro vás je směřování energie a prostředků do těch činností, které vám přinesou nejlepší výsledky.

kviz-pilujeme

4. Pilujeme

Obsah je hlavní strategií vašeho marketingu. Využíváte ho napříč všemi kanály, inovujete a snižujete náklady na získání nových zákazníků díky obsahovému marketingu.

3 kritéria hodnocení obsahového marketingu

Na Včelišti jsme pro vás připravili unikátní kvíz. Po jeho vyplnění odhalíte, ve kterém vývojovém stadiu se nachází váš obsahový marketing. V rámci kvízu analyzujeme tato 3 základní kritéria:

kviz_strategie

Strategie

Vědět, proč obsahový marketing děláte, co jím chcete dokázat a koho obsahem oslovujete, je základním kamenem úspěchu. Srdcem obsahového marketingu by měla být funkční a stále se vyvíjející obsahová strategie.

kviz_tvorba

Tvorba a organizace

Aneb schopnost tvořit zajímavý a funkční obsah, organizovat všechny činnosti, využívat nástroje usnadňující práci a pravidelně přicházet s novými nápady. To vše je základem funkčního content marketingu.

kviz_propagace

Propagace

Obsah nebude plnit své cíle, pokud ho neuvidí správné cílové publikum. Propagace obsahu, která často zahrnuje i práci s médii a placenou reklamou, je esenciální součástí úspěchu a efektivity obsahového marketingu.

Jak jste na tom s obsahovým marketingem vy?
Projděte si 5minutovým testem a odhalte, ve kterém stadiu se nacházíte vy.
Back To Top

Tyto stránky používají cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close