Stáhněte si naše elektronické knihy nebo si objednejte tištěné publikace a zjistěte, co všechno můžete udělat pro efektivní propagaci vaší firmy nebo vašeho projektu. Naším cílem je vzdělávat vás v oblastech internetového marketingu a pomoci vám být vidět.
Příručka, která ve 46 stránkách změní váš přístup k marketingu. Zjistěte, jak přilákat nové zákazníky pomocí článků, připravte si obsahovou strategii a naučte se, jak dostat obsah před to správné publikum. To vše za pouhou hodinu čtení. Změňte svůj přístup k marketingu ještě dnes!
Kolik schopností musí mít copywriter? Copywriting není o mechanickém psaní, ale i o psychologii, schopnosti koncentrace, empatie i asertivity. E-book je určený jak zadavatelům textů, tak samotným copywriterům, kteří se ve svém řemesle touží zdokonalit.
Posílejte e-maily, na které se budou příjemci těšit. E-mail marketing je jedním z hlavních kanálů pro získávání nových zákazníků, když víte, jak ho využít. Knihu ocení zejména majitelé webových stránek a marketingoví pracovníci, kteří se chtějí naučit, jak dělat e-mail marketing efektivně.
Chcete do svého marketingu zapojit UGC tvůrce, aby vám pomohli vytvářet autentický obsah? Stáhněte si naši aktualizovanou databázi s desítkami tvůrců a vyberte si přesně toho, který vám bude vyhovovat.
Osvědčená šablona publikačního plánu pro váš blog, sociální sítě, e-mailing, PPC a SEO, všechno na jednom místě. Stáhněte si vzor a zpřehledněte svůj marketing.
Ušetřete čas a vytvořte si vlastní profesionální marketingový report v nástroji Looker Studio pomocí naší šablony. Marketing, PPC, SEO, sociální sítě na jednom místě.
Zjistěte, jak využít sílu person v internetovém marketingu a jak pomocí nich lépe zacílit obsah a reklamu. V knize se také dozvíte, jak sjednotit tón komunikace a využít ho k vybudování silnější značky.
Obsahový marketing se stal jedním z nejefektivnějších způsobů propagace. Start-upy ho ale mnohdy přehlížejí, což je rozhodně škoda. Dobře aplikovaný obsahový marketing vám pomůže získat konkurenční výhodu a hlavně přivede nové zákazníky.
Obsahový marketing lze dělat ve všech oborech, i v tom vašem. A sbírka 12 případových studií úspěšného obsahového marketingu vám to dokáže. Nezáleží na tom, zda jste na celé podnikání sami, nebo pracujete ve společnosti s tisíci zaměstnanci.
Na základě analýzy klíčových slov jsme provedli optimalizaci popisků, titulků a nadpisů na webu firmy Strefa. Klient nám svěřil také psaní blogových článků, které nyní přivádějí na web nové návštěvníky.
Abychom pomohli nastartovat obsahový marketing firmě Gatema IT, vytvořili jsme zcela nový web a navrhli jeho design. A to od rozložení grafických prvků přes vzhled jednotlivých stránek až po jejich obsah.
Pomocí efektivních Meta reklam jsme i klientům s omezeným rozpočtem pomohli zvýšit prodeje přes sociální sítě. Přečtěte si, na co jsme se zaměřili při nastavování kampaní a jakých výsledků se nám podařilo dosáhnout.
Mateřská a základní škola Sofia School se na nás obrátila s požadavkem zviditelnit se v lokalitách, kde se nacházejí její pobočky. Abychom toho dosáhli, připravili jsme PPC strategii s cílem oslovit rodiče dětí a přesvědčit je, aby podali přihlášku.
Abychom usnadnili zákazníkům cestu k produktům a informacím, připravili jsme pro specialisty na cvičení z FitnessDK kompletní redesign e-shopu. Ten vedl mimo jiné ke zvýšení ročních tržeb o 62 %.
Pro Dalekohlady.sk jsme provedli analýzu klíčových slov a vytvořili jsme drátěné modely webu tak, aby vedly k moderním a uživatelsky přívětivým stránkám. Nový web mimo jiného zjednodušil proces výběru produktů.
Abychom podpořili prodej papírových tašek od firmy TaškaHned, vymysleli jsme projekt Bezigelitky.cz. Pro ten jsme připravili samostatný web, založili blogovou sekci a naplnili ji edukativním obsahem o ekologickém přínosu papírových tašek.
Pro českou značku Cannapurna jsme vytvořili nejen marketingovou strategii, ale také originální e-shop. Nafotili jsme profesionální produktové fotografie, natočili jsme propagační videa a postarali se o kompletní textace webových stránek a blogové články.
V rámci obsahové strategie pro naše klienty provedeme audit jejich stávajícího obsahu, pomůžeme jim s definováním značky, analyzujeme konkurenci a uděláme řadu dalších kroků, o kterých si můžete přečíst v této publikaci.
E-book od Včeliště mi poskytl perfektní přehled pro začátek s e-mailingem. Ujasnil jsem si díky němu, jak si v e-mail marketingu nastavovat cíle a vytvářet strategie.
Chtěla bych Včelišti moc poděkovat za tipy na tvůrce v databázi UGC tvůrců. Pomohla nám vybrat tvůrkyni, se kterou nyní plánujeme spolupráci.
Na e-booku od Včeliště musím ocenit především přehlednost informací a skvělou strukturu. Najdete zde návody, konkrétní tipy, které můžete jednoduše převést do praxe, a také úspěšné příklady z vybraných firem.
Kniha je ideálním průvodcem pro každého e-shopaře, který hledá ověřený recept na získání zákazníků. Kromě toho, že je plná opravdu hodnotných informací, je napsaná tak, že ji přečtete doslova jedním dechem.
Naučte se, jak dělat efektivní obsahový marketing, který vám bude dlouhodobě přivádět nové zákazníky. Na našich školeních se dozvíte, jak dát vašemu online marketingu správný směr a jak vytvářet kvalitní a promyšlený obsah, který se stane vaší konkureční výhodou.
V kurzech získáte za poměrně krátkou dobu znalosti, které pramení z naší mnohaleté praxe. Vyberte si, s čím chcete začít a vrhněte se do vzdělávání v internetovém marketingu.