Stáhněte si naše elektronické knihy nebo si objednejte tištěné publikace a zjistěte, co všechno můžete udělat pro efektivní propagaci vaší firmy nebo vašeho projektu. Naším cílem je vzdělávat vás v oblastech internetového marketingu a pomoci vám být vidět.
Aby byla firma Dobrýdárek.cz v online prostředí vidět, rozjeli jsme obsahový marketing a vylepšili SEO. Ačkoliv jsme bojovali se silnou konkurencí v oblasti dárkového zboží, dosáhli jsme o 250 % vyšší návštěvnosti e-shopu.
E-shop s rybářskými potřebami Chyť a pusť je důkazem, že kvalitní obsah v podobě blogových článků, e-booků, infografik a efektivní e-mailing dokážou zvýšit tržby, a to i za poměrně krátkou dobu.
Našemu dlouholetému klientovi Speciální Zahradnictví jsme pomohli rozjet sociální sítě. Vytipovali jsme vhodné platformy, vypilovali jsme profily, připravili jsme optimalizovaný obsah a zapojili placené kampaně.
E-book od Včeliště mi poskytl perfektní přehled pro začátek s e-mailingem. Ujasnil jsem si díky němu, jak si v e-mail marketingu nastavovat cíle a vytvářet strategie.
Chtěla bych Včelišti moc poděkovat za tipy na tvůrce v databázi UGC tvůrců. Pomohla nám vybrat tvůrkyni, se kterou nyní plánujeme spolupráci.
Na e-booku od Včeliště musím ocenit především přehlednost informací a skvělou strukturu. Najdete zde návody, konkrétní tipy, které můžete jednoduše převést do praxe, a také úspěšné příklady z vybraných firem.
Kniha je ideálním průvodcem pro každého e-shopaře, který hledá ověřený recept na získání zákazníků. Kromě toho, že je plná opravdu hodnotných informací, je napsaná tak, že ji přečtete doslova jedním dechem.
Naučte se, jak dělat efektivní obsahový marketing, který vám bude dlouhodobě přivádět nové zákazníky. Na našich školeních se dozvíte, jak dát vašemu online marketingu správný směr a jak vytvářet kvalitní a promyšlený obsah, který se stane vaší konkureční výhodou.
V kurzech získáte za poměrně krátkou dobu znalosti, které pramení z naší mnohaleté praxe. Vyberte si, s čím chcete začít a vrhněte se do vzdělávání v internetovém marketingu.