skip to Main Content

E-shopu Chyť a pusť.cz jsme pomocí obsahového marketingu přivedli obrat 1 160 000 Kč

Pro rybářský obchod Chyť a pusť jsme vytvořili unikátní obsahovou strategii a definovali si cíle, k nimž jsme se po malých krůčcích postupně přibližovali. A nakonec jsme jich dosáhli. Vytvořený obsah dodnes přivádí nové a nové zájemce o rybaření, aniž by to klienta stálo sebemenší úsilí.

Čeho jsme dosáhli u e-shopu Chyť a pusť.cz

Více než 1 160 000 Kč přivedeného obratu díky obsahu
76 372 unikátních zobrazení obsahu
162 článků, infografik, vizuálního obsahu a 1 e-book během 9 měsíců
Případová studie Chyť a pusť.cz
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít