Vytěžte ze svého marketingu maximum díky spolupráci se Včelištěm. Připravíme vám strategii, napíšeme čtivé texty, vytvoříme grafiku, postaráme se o váš e-mailing, sociální sítě, SEO, propagaci i web. Nebo vás naučíme, jak na to. Záleží na vás, jaká forma spolupráce vám nejvíce vyhovuje.
Stanovíme směr, kterým se budete ubírat, cíle i způsob jejich vyhodnocování.
Vymyslíme a zrealizujeme obsahovou strategii, která vás odliší od konkurence.
Vylepšíme vaše e-maily tak, aby se zařadily k nejvýnosnějším kanálům.
Firma TaškaHned, která se specializuje na výrobu a potisk papírových tašek, nás oslovila s cílem podpořit prodej hlavního produktu a vyvrátit zastaralé názory o nákladnosti papírových tašek.
E-shop FitnessDK nás oslovil s požadavkem na modernizaci a zkvalitnění webových stránek. Redesign e-shopu se tak stal součástí procesu, který klientovi přinesl mimo jiné zvýšení ročních tržeb o 62 % a přes 22 000 unikátních organických čtenářů blogu.
Pro tradičního prodejce optiky na Slovensku i v ČR jsme připravili návrh redesignu, který zpřehlední e-shop, zjednoduší výběr produktů, připraví půdu pro obsahový marketing a zatraktivní vzhled.
Nám i klientovi bylo jasné, že k vytvoření e-shopu, který má úspěšně a dlouhodobě fungovat, nestačí šablonovité řešení. Čekalo nás proto vypracování marketingové strategie i její následné uvedení do praxe.
Majitel e-shopu a kamenné prodejny s kvalitními botami v nevšedním designu se na Včeliště obrátil s požadavkem na vytvoření komplexní marketingové strategie pro svou značku Botyna.
E-book Jak se zbavit igelitek jednou provždy vypracovaný Včelištěm splnil naše očekávání zejména v tom, že byl pro nás vytvořen zcela samostatně, bez nutnosti dodávání informací a podkladů z naší strany, což jsme v situaci našeho vysokého pracovního zaneprázdnění opravdu uvítali. Zejména z hlediska copywritingu jsme byli spokojeni, protože jsme provedli jen minimum korekcí a textově bylo hned vše připraveno k použití.
Vypracovaná obsahová strategie od Včeliště, která stavěla na rozsáhlém auditu našeho obsahu i obsahu konkurence, nás absolutně rozsekala. Neočekávali jsme takovou profesionalitu, komplexnost, detail a rozsah. Na 122 stranách (nepočítáme strany příloh) bychom však neubrali jediné slovo. Nejednalo se o vycpávky, ale praktické zhodnocení stavu + praktická doporučení a konkrétní kroky (včetně jejich prioritizace), které je potřeba udělat. Dnes, po několika letech po jejím vypracování, stále těžíme ze získaných poznatků a zpětně si nedokážu náš marketing (nejen ten obsahový) bez této strategie představit.
Spolupráce s agenturou Včeliště v oblastech emailingu a obsahového marketingu byla vždy na profesionální úrovni. Oceňujeme zejména, že nám byli přiděleni odborníci, kteří své práci rozumí a vždy dodrželi všechny dohody a termíny. Jejich pomoc s rozvojem našeho blogu a efektivním řízením emailových kampaní přispěla k našemu obchodnímu růstu. Děkujeme Včelišti za tuto kvalitní a spolehlivou spolupráci.
Včeliště se zásadní měrou podílelo na rekonstrukci, rozvoji a efektivitě našich webových stránek, včetně marketingového směru, kterým se nyní ubíráme. Na spolupráci oceňujeme jejich profesionální a rychlé jednání.
Spoločnosť Včeliste pre nás pripravila návrh wireframes pre jednotlivé stránky eshopu dalekohlady.sk a tiež podrobný popis funkcionality. Spolupráca prebehla na vysokej úrovni, s výsledkom práce som maximálne spokojný, dodanie bolo včas a výsledok bol lepší, ako som očakával. Hotové wireframes nám uľahčili a skrátili prípravu grafiky a zjednodušili prípravu samotného eshopu. Veľmi oceňujem, že niektoré moje nápady, ktoré mi prišli ako skvelé, boli upravené na základe odporúčaní teamu Včeliště a zdôvodnené prečo to takto bude inak lepšie. Kvalitne pripravný wireframe pre eshop opdorúčam každému, kto chce mať funkčný eshop.
Jak se říká: kdo hledá, najde – a toto rčení se v našem případě opravdu potvrdilo. Každý vás ujišťuje, že poskytuje nejlepší služby, ale ne každý se dělí o dobré rady i zadarmo, tak jako Včeliště. Viděli jsme jejich různé semináře a videa, četli články, kde rozdávají velice cenné info a dělí se o vlastní zkušenosti. Získali si ihned naši důvěru a sympatie. Při navázání spolupráce právě se Včelištěm jsme necítili žádné riziko. Věděli jsme, do čeho a hlavně s kým jdeme.
Včeliště se nemohlo pojmenovat výstižněji! Od začátku spolupráce jsem s nimi maximálně spokojený. Nejen že jsou opravdu pilní, dodržují termíny a odvádí velmi kvalitní práci, ale hlavně jsou kreativní a u všeho přemýšlí. Přichází s nápady, které by laik nevymyslel, a je vidět, že to co dělají, je opravdu baví. S marketingovou strategií a novým vzhledem e-shopu, které pro nás ve Včelišti připravili, jsem maximálně spokojený.