skip to Main Content

Nový web pro vývojáře informačních systémů

Společnost Gatema IT chtěla začít s obsahovým marketingem, ale nevěděla přesně, jak na to. Připravili jsme proto obsahovou strategii, navrhli úpravy webu a nakonec jsme s klientem dospěli ke společnému rozhodnutí o radikálním řešení – kompletní redesign a zcela nový web.

Obsahová strategie jako vodítko

Na úplném začátku jsme zpracovali obsahovou strategii, v rámci níž jsme provedli:

  • audit stávajícího webu včetně drátěných modelů nových stránek,
  • definování hlavních zásad značky a konkurenčních výhod,
  • analýzu cílových skupin i konkurence,
  • návrh vhodného obsahu a publikačního plánu.

Po zvážení různých možností nám Gatema IT svěřila samotnou realizaci nových stránek.

Nový web s funkčním obsahem

Cílem bylo vytvořit jednoduchý, ale designově i obsahově atraktivní web. Výrazné změny se proto nevyhnuly homepage ani jednotlivým podstránkám. Zcela nově vznikla blogová sekce, na jejímž obsahu s Gatema IT nadále spolupracujeme. 

Co o spolupráci říká klient?

„Spolupráce začala vytvořením komplexní marketingové strategie, která nám slouží jako důležité vodítko a kterou postupně naplňujeme. Oceňuji velmi dobré nápady, plánování, měsíční reporting i vedení projektů.”

Luděk Buchta, marketingový ředitel společnosti Gatema

Chcete vědět, jaký byl stav před začátkem naší spolupráce, jak jsme postupovali a jaké výsledky nový web klientovi přináší? Stáhněte si celou případovou studii.

Případová studie Gatema IT
Back To Top