skip to Main Content

Marketingový trychtýř – stroj na zákazníky

Marketingový funnel je chytrá marketingová kampaň v podobě trychtýře, která vaše „studené kontakty“ (potenciální zájemci o vaše služby nebo produkty) promění v zákazníky. Jde o soubor marketingových aktivit, který vám pomůže prodávat a posouvat zákazníky v nákupním rozhodovacím procesu.

Připravíme pro vás nejen celou strukturu kampaně přímo na míru, ale pomůžeme vám i se samotnou realizací. Nastavíme automatizované funnely, které propojí e-mailing, CRM, sociální sítě, PPC, remarketing, obsahový marketing a další kanály ve funkční stroj na zákazníky.

Mám zájem o marketingový trychtýř

Jak vypadá na míru šitý marketingový trychtýř

Při přípravě marketingového trychtýře vycházíme z nákupního rozhodovacího cyklu vašich zákazníků a míst, která na webu navštěvují. Komplexní funnely mohou mít za cíl postupně proměnit neznámý kontakt v zákazníka. Ty jednodušší ho například seznamují s vaší firmou nebo se snaží „doklepnout“ prodej.

Může jít o kampaň, při které na začátku znáte jen e-mail zájemce a postupně o něm získáváte více dat pro segmentaci. Marketingový trychtýř rozpozná, zda jde o zájemce o vaše služby – a pokud ano, postupně mu skrze různé kanály (například e-mailing, remarketingové kampaně na sociálních sítích a ve vyhledávačích) představí vaši nabídku. Pokud o ni potenciální zákazník projeví zájem, pokusíme se mu skrze marketingovou automatizaci produkt nebo službu prodat, případně funnel předá kontakt obchodníkovi, aby případ dořešil.

Jak při tvorbě marketingového trychtýře postupujeme

Seznámení se s potenciálními zákazníky

Analyzujeme, jak se vaši zákazníci rozhodují o koupi a co je v které fázi zajímá. Seznámíme se s vaším projektem a místy, kde se vaši zákazníci pohybují.

Příprava marketingového trychtýře

Připravíme zajímavý obsah, sekvence e-mailů, remarketingové seznamy a kampaně, napojení na CRM, webináře a další prvky funnelu. Vše otestujeme.

Spuštění marketingového trychtýře

Všechny části funnelu publikujeme a budeme sledovat, jak jím lidé prochází. Na základě jejich reakcí a úspěšnosti budeme optimalizovat jednotlivé části.

Ukázka vizualizace marketingového trychtýře

Jak se ostatním líbí spolupráce s námi

Včeliště pro nás vymyslelo funkční marketingový trychtýř, který má za cíl získat kontakty na potenciální B2B zákazníky, představit jim naše produkty, výhody a pomoct obchodníkům dokončit zakázku. Připravili komplexní plán, který i uvedli do praxe, vytvořili cílové stránky, reklamní kampaně, e-mailingové sekvence a automatizovali systém, takže se kontakty propisovali do našich systémů a obchodníci je mohli jednoduše vyřizovat. Na přehledném reportu vidíme, jak si kampaň vede a kolik přináší. Díky tomu jsme získali více než 1000 relevantních poptávek od potenciálních zákazníků. Obchodníci je některé dny dokonce téměř nestačili vyřizovat. Spolupráce funguje skvěle, plánujeme ji rozšířit i o další sortiment. U Včeliště oceňuji samostatnost týmu a rychlou komunikaci.

Včeliště pro naši síť realitních kanceláří ERA Reality připravilo komplexní komunikační marketingovou strategii, do které zapojilo hned několik kanálů – od blogu přes PPC reklamy, Facebook až po automatizované e-mail kampaně. Díky Včelišti vznikl unikátní automatický systém, který nám pomáhá získávat nové klienty bez našeho přičinění. Kvůli tomu, že tento systém používá mnoho makléřů naší společnosti, bylo potřebné vypracovat návody, jak se systémem efektivně pracovat, a i tuto oblast zvládlo Včeliště na jedničku. Ušetřilo nám mnoho času a nervů a vneslo do systému své obrovské zkušenosti, které celý systém pozvedly na špičkovou úroveň.

Zašlete nám nezávaznou poptávku po marketingovém funnelu

Back To Top