skip to Main Content

Marketingový trychtýř – stroj na zákazníky

Marketingový funnel je chytrá marketingová kampaň v podobě trychtýře, která vaše „studené kontakty“ (potenciální zájemci o vaše služby nebo produkty) promění v zákazníky. Jde o soubor marketingových aktivit, který vám pomůže prodávat a posouvat zákazníky v nákupním rozhodovacím procesu.

Připravíme pro vás nejen celou strukturu kampaně přímo na míru, ale pomůžeme vám i se samotnou realizací. Nastavíme automatizované funnely, které propojí e-mailing, CRM, sociální sítě, PPC, remarketing, obsahový marketing a další kanály ve funkční stroj na zákazníky.

Mám zájem o marketingový trychtýř

Jak vypadá na míru šitý marketingový trychtýř

Při přípravě marketingového trychtýře vycházíme z nákupního rozhodovacího cyklu vašich zákazníků a míst, která na webu navštěvují. Komplexní funnely mohou mít za cíl postupně proměnit neznámý kontakt v zákazníka. Ty jednodušší ho například seznamují s vaší firmou nebo se snaží „doklepnout“ prodej.

Může jít o kampaň, při které na začátku znáte jen e-mail zájemce a postupně o něm získáváte více dat pro segmentaci. Marketingový trychtýř rozpozná, zda jde o zájemce o vaše služby – a pokud ano, postupně mu skrze různé kanály (například e-mailing, remarketingové kampaně na sociálních sítích a ve vyhledávačích) představí vaši nabídku. Pokud o ni potenciální zákazník projeví zájem, pokusíme se mu skrze marketingovou automatizaci produkt nebo službu prodat, případně funnel předá kontakt obchodníkovi, aby případ dořešil.

Jak při tvorbě marketingového trychtýře postupujeme

Seznámení se s potenciálními zákazníky

Analyzujeme, jak se vaši zákazníci rozhodují o koupi a co je v které fázi zajímá. Seznámíme se s vaším projektem a místy, kde se vaši zákazníci pohybují.

Příprava marketingového trychtýře

Připravíme zajímavý obsah, sekvence e-mailů, remarketingové seznamy a kampaně, napojení na CRM, webináře a další prvky funnelu. Vše otestujeme.

Spuštění marketingového trychtýře

Všechny části funnelu publikujeme a budeme sledovat, jak jím lidé prochází. Na základě jejich reakcí a úspěšnosti budeme optimalizovat jednotlivé části.

Ukázka vizualizace marketingového trychtýře

Jak se ostatním líbí spolupráce s námi

Včeliště pro naši síť realitních kanceláří ERA Reality připravilo komplexní komunikační marketingovou strategii, do které zapojilo hned několik kanálů – od blogu přes PPC reklamy, Facebook až po automatizované e-mail kampaně. Díky Včelišti vznikl unikátní automatický systém, který nám pomáhá získávat nové klienty bez našeho přičinění. Kvůli tomu, že tento systém používá mnoho makléřů naší společnosti, bylo potřebné vypracovat návody, jak se systémem efektivně pracovat, a i tuto oblast zvládlo Včeliště na jedničku. Ušetřilo nám mnoho času a nervů a vneslo do systému své obrovské zkušenosti, které celý systém pozvedly na špičkovou úroveň.

Naše spolupráce se Včelištěm nezačala náhodně, už v minulosti bylo o nich hodně slyšet, a tak při hledání partnera pro vytvoření naší nové obsahové strategie byla volba celkem jasná. Po určité době vývoje našeho hlavního produktu Eshop-rychle jsme zjistili, že potřebujeme nový obsah, který bude zajímavý jak pro nové, tak stávající zákazníky – provozovatele e-shopů.

Nechceme dělat věci napůl a bylo jasné že nejsme experti na vytvoření obsahové strategie a propagaci vlastního obsahu, proto jsme šli do spolupráce s lidmi ze Včeliště, kteří své práci rozumí na výbornou. A co nám to přineslo? Nové znalosti, jak tvořit a propagovat vlastní obsah, zcela novou obsahovou strategii a nápady, jak bychom mohli obsahový marketing dělat efektivněji. Spolupráce se Včelištěm tímto pro nás ale nekončí, řekl bych že spíše začíná. Budování nového obsahu je běh na dlouho trať – kromě toho plánujeme nový e-mail marketing a opět rádi využijeme zkušeností expertů na slovo vzatých.

Zašlete nám nezávaznou poptávku po marketingovém funnelu

Back To Top