Poznejte nejčastěji používané termíny v oblasti online marketingu. Náš přehledný slovník vám pomůže rychle porozumět odborným pojmům a lépe se orientovat v digitálním světě. Pro každý výraz jsme připravili jasné a stručné vysvětlení, často doplněné o příklady z praxe. Ať už se snažíte pochopit základní pojmy, jako je SEO nebo PPC, nebo se ponořit do složitějších témat, jako jsou atribuční modely nebo remarketing, náš slovník vám poskytne odpovědi. Slovník je navržen pro všechny – od úplných začátečníků po pokročilé profesionály, kteří chtějí mít terminologii stále pod kontrolou.
Vize (mise) značky je koncept, který definuje dlouhodobé cíle a směřování značky. Jde o stručné […]
Číst více

Nákupní rozhodovací proces můžeme charakterizovat jako sérii kroků, kterými spotřebitel prochází při rozhodování o koupi […]
Číst více

Logomanuál je dokument, který definuje pravidla pro používání loga a dalších klíčových prvků vizuální […]
Číst více

Marketingový mix, často označovaný „4P“, je soubor nástrojů, které organizace využívají k dosažení svých […]
Číst více

KPI neboli klíčový ukazatel výkonnosti (Key Performance Indicator) je měřitelná hodnota, která demonstruje, […]
Číst více

Marketingový funnel (trychtýř) je model, který ilustruje cestu potenciálního zákazníka od prvního kontaktu […]
Číst více

Slogan (někdy označovaný jako claim) je krátká fráze používaná v marketingové a reklamní komunikaci. Má […]
Číst více

Uživatelská zkušenost je termín, který se vztahuje k celkovým pocitům a reakcím uživatele při interakci s produktem, […]
Číst více

Tonalita neboli způsob, jakým značka komunikuje, je v současném konkurenčním prostředí jednou z možností, jak […]
Číst více

Pod pojmem rebranding se skrývá proces změny značky. Zahrnuje aktualizaci jména, loga, kompletní […]
Číst více

Logo je dnes prakticky nepsanou povinností nejen organizací, ale i jednotlivců. Jde o klíčový prvek […]
Číst více

Cílová skupina (někdy také cílový segment nebo cílový trh) označuje specifickou skupinu spotřebitelů […]
Číst více
