skip to Main Content

Archetyp

Archetyp v marketingovém pojetí představuje typ postavy, která reprezentuje určitou sadu charakteristických hodnot, s nimiž se zákazník dokáže ztotožnit. Podle Margaret Mark a Carol S. Pearson existuje 12 archetypů: tvůrce, pečovatel, vládce, klaun, jeden z nás, milenec, hrdina, psanec, kouzelník,…

Číst více

Positioning

Positioning představuje souhrn aktivit, které slouží k vytvoření image brandu, stanovení pozice na trhu a cílevědomému směrování postoje zákazníka směrem ke značce. Jde o důležitou součást marketingové strategie, z níž se vychází zejména při návrhu komunikačních a prodejních strategií.

Číst více

USP

USP je zkratka pro unique selling proposition – jedinečný prodejní argument. Vyjadřuje konkrétní a specifický přínos pro klienta, prostřednictvím kterého se daný byznys odlišuje od konkurence.

Číst více

Rich snippets neboli rozšířené výsledky

Rozšířené výsledky, anglicky Rich Snippets, jsou různé typy informací, které doplňují běžné výsledky vyhledávání na Googlu. Zobrazují se ve formě krátkých úryvků a může jít o často kladené otázky (FAQ), úryvky recenzí, recepty, návody atd. Některé jsou doprovázeny obrázky, videi…

Číst více

AMP

AMP je zkratkou pro Accelerated Mobile Pages, česky tedy Akcelerované Mobilní stránky. Weby, které tuto technologii využívají, se načtou prakticky okamžitě. Nejčastěji jsou využívány stránkami, které nabízejí velké množství informací, typicky jde o zpravodajské weby.

Číst více

Google Search Console

Google Search Console je bezplatný nástroj od Googlu, který nahradil Google Webmasters Tool. Správcům webu umožňuje monitorovat indexaci svých stránek, chyby na nich s sledovat výkonnost webu ve výsledcích vyhledávání.

Číst více
Back To Top