Logo Včeliště
DomůSlovník

Slovník
marketingových pojmů

Poznejte nejčastěji používané termíny v oblasti online marketingu. Náš přehledný slovník vám pomůže rychle porozumět odborným pojmům a lépe se orientovat v digitálním světě. Pro každý výraz jsme připravili jasné a stručné vysvětlení, často doplněné o příklady z praxe. Ať už se snažíte pochopit základní pojmy, jako je SEO nebo PPC, nebo se ponořit do složitějších témat, jako jsou atribuční modely nebo remarketing, náš slovník vám poskytne odpovědi. Slovník je navržen pro všechny – od úplných začátečníků po pokročilé profesionály, kteří chtějí mít terminologii stále pod kontrolou.

Brand (značka) reprezentuje identitu konkrétní firmy nebo produktu. Nejde pouze o vizuální identitu. Brand […]
Číst více
Pod strategickým řízením značky si můžeme představit plánovaný a systematický přístup, který vede k budování, […]
Číst více
Archetyp mudrce ztělesňuje touhu po poznání, pravdě a osvícení. Stejně jako National Geographic a New York […]
Číst více
Archetyp objevitele vystihují touha po svobodě, po dobrodružství a chuť objevovat neznámé. Mezi typické představitele patří […]
Číst více
Značky, které souzní s archetypem neviňátka, nabízejí produkty a zážitky, jež zákazníkům umožňují cítit se […]
Číst více
Archetyp kouzelníka je spojen s představou transformace, magie a realizace zdánlivě nemožných snů a vizí. Zákazníci, […]
Číst více
Psanci zpochybňují pravidla a často přináší radikální změny. Určitě jste někdy slyšeli, že „pravidla […]
Číst více
Ochránci, kteří pomáhají svým zákazníkům. Jasnými stoupenci tohoto archetypu jsou třeba Dell, BMW […]
Číst více
Značky, které se identifikují s archetypem milence, se zaměřují na vyvolání pocitů intimity a přitažlivosti. […]
Číst více
Archetyp jeden z nás symbolizuje přístupnost, spolehlivost a jednoduchost. Patří sem značky jako Volkswagen a IKEA. […]
Číst více
Zábava, radost a užívání si života. To jsou motivy, jež vystihují archetyp klauna. Značky, […]
Číst více
Značky, které se identifikují s tímto archetypem, jsou často vnímány jako symboly úspěchu, vlivu […]
Číst více
1 2 3 11
Pomůžeme vám s marketingem
Nezávazně s vámi probereme, jak posunout váš marketing vpřed nebo vyřešit aktuální problém.
Kontaktujte nás