Poznejte nejčastěji používané termíny v oblasti online marketingu. Náš přehledný slovník vám pomůže rychle porozumět odborným pojmům a lépe se orientovat v digitálním světě. Pro každý výraz jsme připravili jasné a stručné vysvětlení, často doplněné o příklady z praxe. Ať už se snažíte pochopit základní pojmy, jako je SEO nebo PPC, nebo se ponořit do složitějších témat, jako jsou atribuční modely nebo remarketing, náš slovník vám poskytne odpovědi. Slovník je navržen pro všechny – od úplných začátečníků po pokročilé profesionály, kteří chtějí mít terminologii stále pod kontrolou.
Brand (značka) reprezentuje identitu konkrétní firmy nebo produktu. Nejde pouze o vizuální identitu. Brand […]
Číst více

Pod strategickým řízením značky si můžeme představit plánovaný a systematický přístup, který vede k budování, […]
Číst více

Archetyp mudrce ztělesňuje touhu po poznání, pravdě a osvícení. Stejně jako National Geographic a New York […]
Číst více

Archetyp objevitele vystihují touha po svobodě, po dobrodružství a chuť objevovat neznámé. Mezi typické představitele patří […]
Číst více

Značky, které souzní s archetypem neviňátka, nabízejí produkty a zážitky, jež zákazníkům umožňují cítit se […]
Číst více

Archetyp kouzelníka je spojen s představou transformace, magie a realizace zdánlivě nemožných snů a vizí. Zákazníci, […]
Číst více

Psanci zpochybňují pravidla a často přináší radikální změny. Určitě jste někdy slyšeli, že „pravidla […]
Číst více

Ochránci, kteří pomáhají svým zákazníkům. Jasnými stoupenci tohoto archetypu jsou třeba Dell, BMW […]
Číst více

Značky, které se identifikují s archetypem milence, se zaměřují na vyvolání pocitů intimity a přitažlivosti. […]
Číst více

Archetyp jeden z nás symbolizuje přístupnost, spolehlivost a jednoduchost. Patří sem značky jako Volkswagen a IKEA. […]
Číst více

Zábava, radost a užívání si života. To jsou motivy, jež vystihují archetyp klauna. Značky, […]
Číst více

Značky, které se identifikují s tímto archetypem, jsou často vnímány jako symboly úspěchu, vlivu […]
Číst více
