skip to Main Content

Open rate

Jedná se o pojem z oblasti email marketingu, a je používán k měření úspěšnosti emailových kampaní. V češtině lze nahradit pojmem míra otevření. Jeho hodnota je udávána v procentech a vyjadřuje poměr otevřených e-mailů k těm, které příjemci neotevřeli. Emaily, které se nepodařilo z jakéhokoliv důvodu…

Přečíst celé heslo

E-mail ninja

Slangové označení pro odborníka v oblasti e-mail marketingu. Výraz je přejatý z angličtiny a vyjadřuje nadprůměrné schopnosti daného jedince v oboru. Synonyma tohoto výrazu mohou být e-mail guru, e-mail wizard, e-mail expert, e-mail master, e-mail šaman a další.

Přečíst celé heslo

Virální marketing

Druh marketingu sloužící k šíření komerčního sdílení skrze sociální sítě nebo e-maily. Spočívá ve vytvoření vtipného, zajímavého nebo parodujícího obsahu (např. video, obrázek, aplikace), jehož cílem je přimět zákazníky šířit toto sdělení dále.

Přečíst celé heslo
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close