skip to Main Content

Archetyp značky psanec

Psanci zpochybňují pravidla a často přináší radikální změny. Určitě jste někdy slyšeli „pravidla jsou od toho, aby se porušovala.” Tak přesně tím se řídí značky, které zastávají archetyp psance. Představiteli jsou Vans nebo MTV. Zákazníci, kteří s tímto archetypem rezonují,…

Číst více

Archetyp značky hrdina

Ochránci, kteří pomáhají svým zákazníkům. Takový Dell, BMW nebo Nike jsou jasnými stoupenci tohoto archetypu. Čelí výzvám a nabízí podporu k překonání překážek. Zákazníci, kteří tyto značky upřednostňují, jsou cílevědomí a houževnatí. Hledají proto značky, které jsou silné, spolehlivé a…

Číst více

Archetyp značky milenec

Značky, které se identifikují s archetypem milence, se zaměřují na vyvolání pocitů intimity a přitažlivosti. Jsou ztělesněním ideálu lásky, vášně a touhy. Stejně jako Victoria’s Secret a Ferrero Rocher. Nabízí produkty, které jsou esteticky přitažlivé a zákazníci se díky nim…

Číst více

Archetyp značky jeden z nás

Archetyp jeden z nás symbolizuje přístupnost, spolehlivost a jednoduchost. Patří zde značky jako Volkswagen a IKEA. Zákazníci, kteří tento archetyp vyhledávají, touží po praktických a spolehlivých produktech. Při oslovení zákazníků by značky měly komunikovat otevřeně, vstřícně a přátelsky. Jejich produkty…

Číst více

Archetyp značky klaun

Zábava, radost a užívání si života. To je něco, co zcela vystihuje archetyp klauna. Značky, které se identifikují s tímto archetypem, jsou známé svou hravostí, smyslem pro humor a schopností přinášet lehkost a radost do každodenního života. Své zákazníky chtějí…

Číst více

Archetyp značky vládce

Značky, které se identifikují s tímto archetypem, jsou často vnímány jako symboly úspěchu, vlivu a exkluzivity. Známým příkladem je Porsche, Hugo Boss a Rolex. Svým zákazníkům dávají pocit moci a vědomí, že mají to nejlepší, co současný trh nabízí. Jejich…

Číst více
Back To Top