Logo Včeliště
DomůSlovník

Slovník
marketingových pojmů

Poznejte nejčastěji používané termíny v oblasti online marketingu. Náš přehledný slovník vám pomůže rychle porozumět odborným pojmům a lépe se orientovat v digitálním světě. Pro každý výraz jsme připravili jasné a stručné vysvětlení, často doplněné o příklady z praxe. Ať už se snažíte pochopit základní pojmy, jako je SEO nebo PPC, nebo se ponořit do složitějších témat, jako jsou atribuční modely nebo remarketing, náš slovník vám poskytne odpovědi. Slovník je navržen pro všechny – od úplných začátečníků po pokročilé profesionály, kteří chtějí mít terminologii stále pod kontrolou.

Vnější vlivy působící na web, které nelze ovlivnit přímo na internetové stránce. Jde […]
Číst více
HTML atribut, který se na stránce využívá k označení odkazů, které nechceme, aby byli […]
Číst více
Nástroj e-mail marketingu. Jde zpravidla o e-mailové zpravodaje nebo e-maily, které obsahují kombinaci užitečných […]
Číst více
Meta tag v HTML kódu stránek v hlavičce zdrojového kódu, který by měl obsahovat relevantní […]
Číst více
Technika SEO zaměřující se na ne tolik vyhledávané, ale zato četné fráze, obvykle […]
Číst více
Předávání hodnocení stránek mezi sebou (např. PageRank, S-Rank atd.).
Číst více
Speciální stránka, jejíž hlavní účel je předávat linkjuice ostatním webům, a to vytvořením husté […]
Číst více
Marketingová metoda spočívající v získávání odkazů z různých webů na internetu. Mezi tradiční způsoby linkbuildingu […]
Číst více
Marketingová metoda sloužící ke zvyšování počtu zpětných odkazů vedoucích na stránku. Publikováním originálního, […]
Číst více
Stránka, na kterou přichází návštěvník po kliknutí na reklamní odkaz (např. banner, placený odkaz, PPC […]
Číst více
Okamžik, kdy se návštěvník webu stane zákazníkem – tedy tzv. „konvertuje“. V případě e-shopů dochází […]
Číst více
Klíčové slovo je slovo, na které se chceme umístit co nejvýše ve výsledcích […]
Číst více
1 6 7 8 11
Pomůžeme vám s marketingem
Nezávazně s vámi probereme, jak posunout váš marketing vpřed nebo vyřešit aktuální problém.
Kontaktujte nás