skip to Main Content

Lead

Jedná se o kontakt na zákazníka, který prokazatelně projeví zájem o určité zboží nebo službu. Pojem souvisí s Lead Generation marketingem, kde hlavním úkolem je získávat právě takové zaujaté kontakty a s nimi dále pracovat v rámci nákupního cyklu.

V online marketingu jsou leady základem úspěchu, některé firmy jsou ochotné za lead i dobře zaplatit (např. v rámci affiliate marketingu). S leady pracují marketéři v inbound marketingu, kdy zisk kontaktu na zákazníka (zatím potenciálního) je druhou fází nákupního cyklu a současně počátek vzájemné komunikace.

Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít