skip to Main Content

Archetyp značky pečovatel

Archetyp pečovatele představuje roli, která je založena na podpoře, péči a pomoci ostatním. Tyto značky jsou obvykle vnímány jako dobročinné a altruistické. Jejich hlavní cíl je své zákazníky chránit a přinášet jim užitek.  Představte si takové Nestlé nebo Actimel. Přirozeně…

Číst více

Archetyp značky tvůrce

Archetyp tvůrce se soustředí na kreativitu, inovaci a tvorbu originálních produktů. Takových, které se odlišují od konkurence. Nejznámějšími představiteli tohoto archetypu je Apple, LEGO nebo Adobe. Dokud nejsou se svou prací spokojeni na sto procent, na veřejnost své produkty nepustí.…

Číst více

Archetyp značky

Archetyp značky v marketingovém pojetí představuje typ postavy, která reprezentuje určitou sadu charakteristických hodnot, s nimiž se zákazník dokáže ztotožnit. Podle Margaret Mark a Carol S. Pearson existuje 12 archetypů: tvůrce, pečovatel, vládce, klaun, jeden z nás, milenec, hrdina, psanec,…

Číst více

Positioning

Positioning představuje souhrn aktivit, které slouží k vytvoření image brandu, stanovení pozice na trhu a cílevědomému směrování postoje zákazníka směrem ke značce. Jde o důležitou součást marketingové strategie, z níž se vychází zejména při návrhu komunikačních a prodejních strategií.

Číst více

USP

USP je zkratka pro unique selling proposition – jedinečný prodejní argument. Vyjadřuje konkrétní a specifický přínos pro klienta, prostřednictvím kterého se daný byznys odlišuje od konkurence.

Číst více

Rich snippets neboli rozšířené výsledky

Rozšířené výsledky, anglicky Rich Snippets, jsou různé typy informací, které doplňují běžné výsledky vyhledávání na Googlu. Zobrazují se ve formě krátkých úryvků a může jít o často kladené otázky (FAQ), úryvky recenzí, recepty, návody atd. Některé jsou doprovázeny obrázky, videi…

Číst více
Back To Top