skip to Main Content

Cross-selling

Jedná se o techniku zvyšování prodeje a spočívá v prodeji souvisejícího zboží nebo služeb zákazníkům, kteří zakoupili nějaký produkt nebo službu.

Výraz pochází z angličtiny a v našem prostředí se používá ve své původní podobě, v doslovném překladu cross-selling znamená křížový prodej.

Příklady:

  • Zákazníkovi, který zakoupil notebook, nabídne prodejce tašku na notebook, bezdrátovou myš nebo operační systém.
  • Klientovi, který si objednal konzultaci s výživovým poradcem a zpracování tréninkového plánu, nabídne zprostředkovatel doplňky stravy, permanentku do posilovny nebo služby osobního trenéra.
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít