Zapojení sociálních sítí do marketingového mixu
Speciální Zahradnictví se Včelištěm spolupracuje už nějaký ten pátek. Na starost jsme měli převážně tvorbu obsahu a jeho propagaci. Přišel ale čas posunout vše dál a do marketingového mixu zapojit naplno sociální sítě. Jaký byl výsledek?
Zaměřili jsme se na publikaci vybraného obsahu: na sociální sítích jsme propagovali blogové články, sezónní produkty, akční balíčky, zákulisní fotografie a návodná videa. Pozadu nezůstala ani placená propagace včetně dynamických reklam. Zajímají vás detaily? Stáhněte si případovou studii a inspirujte se.
Co se v případové studii dozvíte?
Které příspěvky jsou na sociálních sítích nejpopulárnější.
O kolik se může zvýšit hodnota konverzí a návštěvnost e-shopu po zapojení soc. sítí.
V čem spočívá a jak funguje dynamická reklama na Facebooku.
Zajímá vás, jak proběhlo zapojení sociálních sítí do marketingového mixu a jaké výsledky přineslo? Stáhněte si případovou studii.