skip to Main Content

Zapojení sociálních sítí do marketingového mixu

Speciální Zahradnictví se Včelištěm spolupracuje už nějaký ten pátek. Na starost jsme měli převážně tvorbu obsahu a jeho propagaci. Přišel ale čas posunout vše dál a do marketingového mixu zapojit naplno sociální sítě. Jaký byl výsledek? 

Zaměřili jsme se na publikaci vybraného obsahu: na sociální sítích jsme propagovali blogové články, sezónní produkty, akční balíčky, zákulisní fotografie a návodná videa. Pozadu nezůstala ani placená propagace včetně dynamických reklam. Zajímají vás detaily? Stáhněte si případovou studii a inspirujte se.

Chcete mít naše vzdělávací materiály jako první?

Jsme specialisté na online marketing a své znalosti předáváme dál. 

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a mějte naše případové studie, e-booky, bonusové obsahy či kvízy jako na dlani.

Případová studie Speciální Zahradnictví.

Co se v případové studii dozvíte?

Které příspěvky jsou na sociálních sítích nejpopulárnější.
O kolik se může zvýšit hodnota konverzí a návštěvnost e-shopu po zapojení soc. sítí.
V čem spočívá a jak funguje dynamická reklama na Facebooku.

Zajímá vás, jak proběhlo zapojení sociálních sítí do marketingového mixu a jaké výsledky přineslo? Stáhněte si případovou studii.

Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít