Pro Speciální Zahradnictví, prodejce potřeb pro pěstování venku i uvnitř, jsme připravili e-book na téma Hydroponie. Ten uživatele velmi zaujal, což se ukázalo na počtu jeho stažení. Bonusový obsah jsme připravili od A do Z – navrhli, kompletně zpracovali od copy až po grafiku a nakonec také propagovali.
Stáhněte si naši případovou studii, která obsahuje veškeré důležité informace.
Společně se Včelištěm jsme pro náš e-shop s potřebami pro indoor pěstitele rostlin založili magazín. Jeho návštěvnost se každý měsíc zvyšuje, pomáhá nám s propagací e-shopu a přivádí zákazníky. Můžu říct, že obsahový marketing změnil naše podnikání, firma se posunula výrazně kupředu a začala prosperovat.
Vymyslíme a zrealizujeme obsahovou strategii, která vás odliší od konkurence.
Vylepšíme vaše e-maily tak, aby se zařadily k nejvýnosnějším kanálům.