skip to Main Content

O spolupráci

Firma TaškaHned, která se specializuje na výrobu a potisk papírových tašek, nás oslovila s cílem podpořit prodej hlavního produktu a vyvrátit zastaralé názory o nákladnosti papírových tašek. Ve Včelišti máme takové výzvy rádi, proto jsme se bez váhání pustili do marketingové strategie.

Během její tvorby jsme získali mnoho informací od klienta i od koncových zákazníků, mezi něž patří například Rohlik.cz nebo Alza.cz, a ty vykrystalizovaly v projekt Bezigelitky.cz. Jde o samostatný web ve zcela novém designu, který návštěvníky důkladně seznamuje s problematikou používání igelitových tašek.

Pro klienta jsme tak vytvořili nový komunikační kanál,

  • jehož posláním není pouze prodej výrobku, nicméně ve finále k němu účinně dopomáhá,
  • který podporuje dobrou myšlenku a poskytuje praktické informace,
  • u něhož je předpoklad, že i s minimem investic z něj lze profitovat i v budoucnu.

V rámci projektu jsme vytvořili unikátní mapu zákazů, která do té doby nebyla nikde v ČR publikována. Informace související s problematikou jsme se snažili podat srozumitelně a přehledně. Také jsme zhotovili blog s názvem „Jak žít bez igelitky“, který představuje možná řešení. Projekt Bezigelitky.cz tak firmu Taškahned zcela odlišuje od konkurence.

Využívané služby

Realizace obsahové strategie pro prodejce papírových tašek

Pro firmu TaškaHned jsme vytvořili marketingovou strategii, jejíž součástí bylo zmapování aktuálního stavu na TaskaHned.cz, promyšlení celkové marketingové koncepce a volba dalších kroků.

Co bylo obsahem strategie?

Publikování samostatných webových stránek, které návštěvníka seznamují s problematikou igelitových tašek.
Založení blogu, kde se objevují témata související s ekologií obalových materiálů.
Vytvoření certifikátu, který podporuje autoritu projektu.

Zajímá vás, co dalšího jsme pro web Bezigelitky.cz udělali? Stáhněte si případovou studii, kde vše podrobně popisujeme.

Stáhnout případovou studii TaskaHned.cz
Případová studie Bezigelitky.cz.

Zadání vypracování marketingového směru bylo pro naši společnost první zkušeností se Včelištěm a dodané vypracování bylo velmi kompletní, ucelené a logicky rozdělené. Líbil se nám také způsob, kterým byl marketingový směr osobně odprezentován, podrobně vysvětlen a na základě dohodnutých cílů ještě následně rozšířen a finálně dopracován. Z osobní zkušenosti mohu tedy Včeliště opravdu doporučit.

Chcete také zažít úspěch v podnikání? Kontaktujte nás

Back To Top