Logo Včeliště
DomůReferenceCannapurna

Návrh a tvorba e-shopu pro Cannapurna

Zakladatelé Cannapurny potřebovali rozjet e-shop s kvalitními konopnými produkty a k nastartování svého projektu si vybrali právě nás. Nám i klientovi bylo jasné, že k vytvoření e-shopu, který má úspěšně a dlouhodobě fungovat, nestačí šablonovité řešení, a proto jsme se pustili do přípravy e-shopu na míru.

Stáhnout případovou studii

Jak se říká: kdo hledá, najde – a toto rčení se v našem případě opravdu potvrdilo. Každý vás ujišťuje, že poskytuje nejlepší služby, ale ne každý se dělí o dobré rady i zadarmo, tak jako Včeliště. Viděli jsme jejich různé semináře a videa, četli články, kde rozdávají velice cenné info a dělí se o vlastní zkušenosti. Získali si ihned naši důvěru a sympatie. Při navázání spolupráce právě se Včelištěm jsme necítili žádné riziko. Věděli jsme, do čeho a hlavně s kým jdeme.

Jakub Hlaváč a Petr Šiška
Cannapurna

Jak probíhá spolupráce

Čekalo nás vypracování komplexní marketingové strategie, díky které Cannapurna vynikne před konkurencí. Kromě samotné přípravy webu jsme se ale postarali i o další činnosti, jako je tvorba obsahu, optimalizace pro vyhledávače a propagace na sociálních sítích nebo pomocí PPC reklam.

Všechny naplánované činnosti jsme následně i zrealizovali a už po několika měsících od spuštění nového webu měl e-shop své stálé zákazníky a pravidelné prodeje.

Vytvoření drátěného modelu e-shopu

Dle vlastních slov zakladatelů se z výsledků radují každý den. Za úspěchem e-shopu však stojí mnoho různých činností. Jednou z nich je vytvoření drátěných modelů, které klientům názorně předvedou, jak by měl efektivní web vypadat. Drátěné modely jsme sestavili nejen pro hlavní stranu stranu a kategorie produktů, ale i pro jednotlivé produkty. Díky tomu bylo klientovi i nám na první pohled jasné, jak bude konkrétní stránka vypadat, a ušetřili jsme spoustu času při nasazování webu.

Naplnění webu obsahem

Po vytvoření webu bylo třeba ho naplnit profesionálním a poutavým obsahem, který návštěvníky promění v zákazníky. Naši copywriteři otextovali všechny části webu unikátním obsahem s použitím vhodných klíčových slov. V rámci profesionálního focení jsme získali fotografie a propagační videa pro klientův web, sociální sítě a další marketingové kanály. Do práce jsme zapojili i grafika, který se postaral o kompletní přípravu grafických podkladů včetně loga značky. Pro Magazín Cannapurna jsme vytvořili separátní stránky, na které jsme hned umístili několik tematických blogových článků

Další ukázky spolupráce

Jaké služby klient využil

Obsahový marketing

Vymyslíme a zrealizujeme obsahovou strategii, která vás odliší od konkurence.

Mám zájem o kvalitní obsah
Tvorba webu

Navrhneme vám funkční web, který bude plnit vaše cíle.

Potřebuji nový web
E-mailing

Vylepšíme vaše e-maily tak, aby se zařadily k nejvýnosnějším kanálům.

Mám zájem o e-mailing

Podívejte se na naše další spolupráce

CopywritingE-mailingMarketingová strategieTvorba webu

Majitel e-shopu a kamenné prodejny s kvalitními botami v nevšedním designu se na Včeliště obrátil s požadavkem na vytvoření komplexní marketingové strategie pro svou značku Botyna.

Přečíst více
GrafikaObsahový marketing

Výzkumný ústav meliorací a ochrany půdy se na nás obrátil s požadavkem zpracování infografiky, která by laikům dokázala přiblížit využití zbytkové zemědělské biomasy. Po proniknutí do tématu a několika konzultacích s klientem jsme se pustili do tvorby poutavé a hlavně srozumitelné infografiky.

Přečíst více
SEOTvorba webu

Pro tradičního prodejce optiky na Slovensku i v ČR jsme připravili návrh redesignu, který zpřehlední e-shop, zjednoduší výběr produktů, připraví půdu pro obsahový marketing a zatraktivní vzhled.

Přečíst více

Spojte se s námi

Chcete také podpořit své podnikání efektivním marketingem?
Napište nám.
Poptávky z referencí