Trojnásobné zvýšení organické návštěvnost pomocí SEO
Firma STREFA se na nás obrátila s požadavkem na optimalizaci pro vyhledávače s cílem zvýšit návštěvnost a ideálně také tržby z organické návštěvnosti. Na základě analýzy klíčových slov jsme provedli optimalizaci popisků, titulků a nadpisů H1. Po roce spolupráce figurovala ¼ klíčových slov v TOP 10 ve výsledcích vyhledávání. Klient nám svěřil také psaní blogových příspěvků, které se díky splnění SEO a UX kritérií zobrazují na lepších pozicích ve výsledcích vyhledávání, přivádí nové návštěvníky a zvyšují tržby.
Co všechno nás během spolupráce čekalo:
Co všechno bylo součástí analýzy klíčových slov.
Jak vypadají výsledky vyhledávání po naší optimalizaci.
Jak jsme upravili kategorie produktů.
Které blogové články jsou nejúspěšnější a proč.
Ve studii se podíváte také na ukázky z nástrojů pro měření a vyhodnocování výsledků, stejně jako na výsledky samotné. Nenechte si ujít možnost odhalit tajemství trojnásobného zvýšení organické návštěvnosti.