Stáhněte si naše elektronické knihy nebo si objednejte tištěné publikace a zjistěte, co všechno můžete udělat pro efektivní propagaci vaší firmy nebo vašeho projektu. Naším cílem je vzdělávat vás v oblastech internetového marketingu a pomoci vám být vidět.
Předpřipravené šablony pro definování a vizualizaci person, které můžete použít v marketingu. Jednoduchý vzor v Google Sheets i s příklady finální persony.
Tento šikovný interaktivní diagram vám pomůže určit, jak bude vaše značka mluvit. Definujte si na stupnicích svůj tón komunikace a porovnejte ho s konkurencí.
Seznam 25 bodů, na které byste neměli zapomenout při tvorbě poutavého obsahu na blog. Mějte ho při ruce a připravujte pravidelně skvělé články.
Projděte si desítky nápadů, které využijete při vymyšlení nových témat na blog. Materiál vám pomůže rozšířit obsah na webu a inspiruje vás novými nápady na články.
Vyzkoušejte si, jak jste dobří v copywritingu. Otestujte si své znalosti pomocí kvízu i s vyhodnocením a odhalte, jestli patříte mezi mistry copywritingu.
Návod, jak si vytvořit vlastní infografiku, kde vzít data, jak použít nástroj Canva a tipy na správné použití diagramů.
Zásady účinných e-mailingových textů a tipy prověřené v praxi pěkně pohromadě – to je naše příručka e-mailového copywritingu. Seznamte se s šesti základními pilíři a postavte na nich texty, kterým žádný příjemce e-mailu neodolá.
Byla by chyba posílat jen prodejní newslettery. Existují další typy e-mailů, které přináší daleko lepší výsledky. Zkontrolujte si podle našeho e-booku, které už využíváte a které ještě musíte zařadit do své e-mailingové strategie.
Jak zjistíte, že vaše rozeslaná kampaň byla úspěšná? Co vám ukáže, že děláte e-mailový marketing opravdu dobře? Přece sedm hlavních metrik, které se vyplatí sledovat. Jaké to jsou a jak s nimi pracovat se dozvíte v našem e-booku.
Z marketingové strategie pro společnost awin IT vyplynula potřeba vylepšení současného webu. Vrhli jsme se proto na zpřehlednění všech jeho částí, což přineslo rapidní zvýšení návštěvnosti.
Fitness DK a jejich e-mail marketing jsou příkladem toho, jak za nízké náklady a poměrně málo práce lze dosáhnout slušných výsledků. Podívejte se, jak jsme rozjeli e-mailing specialistům na cvičení.
Pro prodejce potřeb pro pěstování venku i uvnitř e-shop Speciální zahradnictví jsme sepsali praktický e-book na téma Hydroponie, díky kterému získal klient e-mailový kontakt na více jak 2 500 zákazníků.
Prohlédněte si, jak vypadá strategie komunikace na sociálních sítích a co všechno obsahuje – analýzu konkurence, audit vašeho současného působení na sítích, stanovení cílů, návrh vhodného obsahu a ukázky, jak pracovat s komunitou.
Projděte si vzorovou analýzu klíčových slov, kterou od nás v případě poptání našich služeb dostanete. Dokument obsahuje seznam vhodných klíčových slov pro jednotlivé části vašeho webu a návrh vhodné struktury webu, který z analýzy vychází.
Podívejte se, jak analyzujeme odkazový profil vašich webových stránek, porovnáváme je s vašimi hlavními konkurenty a navrhujeme komplexní strategii, jak a kde můžete zpětné odkazy získávat.
Podívejte se, na jakých činnostech stojí funkční e-mailing a s čím vším vám ve Včelišti pomůžeme, pokud si od nás objednáte vypracování strategie e-mailingu.
Prodejci moderních kočárků a dětských doplňků jsme založili a nastartovali úspěšnou firemní stránku na Facebooku. Připravili jsme vhodný obsah a podpořili ho placenými kampaněmi, které přinesly za pouhé 2 měsíce skvělé výsledky.
E-shop Gallagher.cz jsme pomocí promyšleného obsahového marketingu a efektivní optimalizace pro vyhledávače vyšvihli z nuly mezi největší e-shopy s elektronickými cigaretami v Česku.
E-book od Včeliště mi poskytl perfektní přehled pro začátek s e-mailingem. Ujasnil jsem si díky němu, jak si v e-mail marketingu nastavovat cíle a vytvářet strategie.
Chtěla bych Včelišti moc poděkovat za tipy na tvůrce v databázi UGC tvůrců. Pomohla nám vybrat tvůrkyni, se kterou nyní plánujeme spolupráci.
Na e-booku od Včeliště musím ocenit především přehlednost informací a skvělou strukturu. Najdete zde návody, konkrétní tipy, které můžete jednoduše převést do praxe, a také úspěšné příklady z vybraných firem.
Kniha je ideálním průvodcem pro každého e-shopaře, který hledá ověřený recept na získání zákazníků. Kromě toho, že je plná opravdu hodnotných informací, je napsaná tak, že ji přečtete doslova jedním dechem.
Naučte se, jak dělat efektivní obsahový marketing, který vám bude dlouhodobě přivádět nové zákazníky. Na našich školeních se dozvíte, jak dát vašemu online marketingu správný směr a jak vytvářet kvalitní a promyšlený obsah, který se stane vaší konkureční výhodou.
V kurzech získáte za poměrně krátkou dobu znalosti, které pramení z naší mnohaleté praxe. Vyberte si, s čím chcete začít a vrhněte se do vzdělávání v internetovém marketingu.