skip to Main Content

Realizace obsahové strategie pro prodejce papírových tašek

Firma TaškaHned, která se specializuje na prodej papírových tašek, Včeliště oslovila s cílem podpořit prodej jejich hlavního produktu. Proto jsme vytvořili marketingovou strategii, jejíž součástí bylo zmapování aktuálního stavu na TaskaHned.cz, promyšlení celkové marketingové koncepce a volba dalších kroků.

Klient chtěl vyvrátit názor, že papírové tašky jsou v porovnání s plastovými drahé – a to byl jeden z úkolů pro Včeliště. Využili jsme aktuální situace, kdy se veřejně diskutuje o ekologickém přínosu papírových tašek v porovnání s běžnou, plastovou variantou. Přišli jsme proto s myšlenkou projektu Bezigelitky.cz, pro který jsme připravili samostatný web.

Chcete mít naše vzdělávací materiály jako první?

Jsme specialisté na online marketing a své znalosti předáváme dál. 

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a mějte naše případové studie, e-booky, bonusové obsahy či kvízy jako na dlani.

Případová studie Bezigelitky.cz.

Co bylo obsahem strategie?

Publikování samostatných webových stránek, které návštěvníka seznamují s problematikou igelitových tašek.
Založení blogu, kde se objevují témata související s ekologií obalových materiálů.
Vytvoření certifikátu, který podporuje autoritu projektu.

Zajímá vás, co dalšího jsme pro web Bezigelitky.cz udělali? Stáhněte si případovou studii, kde vše podrobně popisujeme.

Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít