Firma TaškaHned oslovila Včeliště s cílem podpořit prodej jejich hlavního produktu. Klient chtěl vyvrátit všeobecný názor, že papírové tašky jsou v porovnání s plastovými drahé – a to byl jeden z úkolů pro Včeliště. Využili jsme aktuální situace, kdy se veřejně diskutuje o ekologickém přínosu papírových tašek v porovnání s běžnou plastovou variantou, a přišli jsme s myšlenkou nového projektu Bezigelitky.cz. Pro ten jsme připravili samostatný web.
Zajímá vás, co dalšího jsme pro web Bezigelitky.cz udělali? Stáhněte si případovou studii, kde vše podrobně popisujeme.
E-book Jak se zbavit igelitek jednou provždy vypracovaný Včelištěm splnil naše očekávání zejména v tom, že byl pro nás vytvořen zcela samostatně, bez nutnosti dodávání informací a podkladů z naší strany, což jsme v situaci našeho vysokého pracovního zaneprázdnění opravdu uvítali. Zejména z hlediska copywritingu jsme byli spokojeni, protože jsme provedli jen minimum korekcí a textově bylo hned vše připraveno k použití.
Stanovíme směr, kterým se budete ubírat, cíle i způsob jejich vyhodnocování.