Zakladatelé Cannapurny potřebovali nejen vytvořit originální e-shop, ale také pomoci určit směr, kterým se v marketingu ubírat. S tím se pojila tvorba obsahu, optimalizace pro vyhledávače i propagace na sociálních sítích nebo pomocí PPC reklam. Vytvořili jsme proto marketingovou strategii, navrhli drátěné modely pro jednotlivé stránky webu, postarali jsme se o vytvoření produktových fotografií i natočení videí.
Zajímají vás detaily? Jak přesně jsme postupovali a jak vypadá výsledek naší práce? Stáhněte si celou případovou studii.
Jak se říká: kdo hledá, najde – a toto rčení se v našem případě opravdu potvrdilo. Každý vás ujišťuje, že poskytuje nejlepší služby, ale ne každý se dělí o dobré rady i zadarmo, tak jako Včeliště. Viděli jsme jejich různé semináře a videa, četli články, kde rozdávají velice cenné info a dělí se o vlastní zkušenosti. Získali si ihned naši důvěru a sympatie. Při navázání spolupráce právě se Včelištěm jsme necítili žádné riziko. Věděli jsme, do čeho a hlavně s kým jdeme.
Vymyslíme a zrealizujeme obsahovou strategii, která vás odliší od konkurence.