skip to Main Content

Kompletní redesign e-shopů nabízejících dalekohledy

Firma Dalekohlady.sk oslovila Včeliště s cílem vylepšit vizuální stránku svých jednotlivých e-shopů. Po provedení analýzy klíčových slov jsme se pustili do vytvoření drátěných modelů webu, které vedly k moderním a uživatelsky přívětivým stránkám.

Klient provozoval několik e-shopů na Slovensku i v ČR na různých doménách, kde nabízel stejný sortiment. Weby běžely na rozdílných systémech, neměly konzistentní vzhled a často se na nich nacházel duplicitní obsah. Naším úkolem bylo přijít s jedním, univerzálním designem, který by e-shopy napříč doménami sjednotil. Mimo to jsme zjednodušili proces výběru dalekohledů a dalších produktů a připravili půdu pro efektivní obsahový marketing.

Co bylo obsahem návrhu webu?

Analýza klíčových slov, ze které vzešla nová struktura e-shopu.
Definování funkcí, které bude nový e-shop potřebovat.
Drátěné modely hlavní strany, kategorie, detailu produktu a dalších obsahových podstránek.

Chcete vědět, jak přesně jsme při návrhu webu postupovali a jak vypadá výsledek naší práce? Stáhněte si celou případovou studii.

Případová studie redesignu e-shopu.
Back To Top