skip to Main Content
Jak optimalizovat vaše videa

Jak optimalizovat vaše videa – SEO

Spolu s popularitou video obsahu stoupá potřeba zviditelnit svá videa na video serverech, především na YouTube, ale také ve výsledcích vyhledávání v klasickém vyhledávači. Proto jsem pro vás připravil podrobný návod na to, jakým způsobem dělat SEO pro videa.

Zjistíte z něj například, že SEO pro videa není jen o tom, jaké klíčové slovo použijeme do nadpisu. Zahrnuje i to, co je ve videu, nebo to, jakou vyvolává interakci.

Přečíst celý článek
6 nejdůležitějších stránek na vašem webu

Kterým stránkám na vašem webu byste měli věnovat maximální péči?

Každá firma je jedinečná. Má individuální přístup k podnikání, jinou cílovou skupinu, různě buduje značku. Něco však mají všechny firmy společné. Potřebu skvělého webu, který bude reprezentovat brand a efektivně prodávat produkty či služby. Aby toto splňoval, neobejde se bez několika propracovaných stránek, na kterých si dáte opravdu záležet. Které to jsou?
Přečíst celý článek
Vše, co byste měli vědět o konverzním poměru

Vše, co byste měli vědět o konverzním poměru

Konverzní poměr (anglicky „conversion rate“, často uváděný jen pod zkratkou CR) je základní metrikou e-mailingu, která hraje zásadní roli při hodnocení, zda byla kampaň úspěšná, či nikoliv. Proto si zaslouží samostatný článek, abyste o ní věděli vše potřebné. Stručně, jasně a výstižně. Tak pojďme na to.
Přečíst celý článek
Back To Top