Logo Včeliště
DomůO násJosef Řezníček
Josef Řezníček
Zakladatel a marketingový specialista
Josef v roce 2012 založil marketingovou agenturu Včeliště a dnes vede tým marketérů a stará se o jeho chod. Moderuje také akci Kafe a marketing a věnuje se vzdělávání a prezentování na konferencích. Na kontě má dvě knihy o obsahovém marketingu a desítky marketingových strategií pro klienty Včeliště. Když potřebuje dobít (nebo naopak vybít) baterky, přihlásí se na Spartan Race, vezme do ruky saxofon nebo sedne ke klavíru. Volného času ovšem nemá na rozdávání. Většinu si ho totiž schovává pro rodinu a své dvě děti.
Kontaktujte mě
Marketing + Včeliště = VSL
Motto Josefa

Josefovy superschopnosti

Josef se specializuje na vymýšlení marketingových strategií a směřování značek. Věnuje se také UX designu, SEO a analytice. Kolegům ve Včelišti pomáhá se posouvat a vzdělávat. Ostatní marketéry podporuje ve zlepšování jejich dovedností prostřednictvím přednášek, školení a odborných článků.
Na každý projekt se snaží dívat očima zákazníka a využít mnoha let svých zkušeností, během kterých už pomohl dělat lepší marketing stovkám firem. Vždy se snaží přijít s řešením, které klientovi pomůže dosáhnout vytyčeného cíle. Daří se mu to díky propojování neotřelých postupů s kreativními nápady a analytickým myšlením.
Marketingová strategie

Stanovíme směr, kterým se budete ubírat, cíle i způsob jejich vyhodnocování.


Chci recept na úspěch
Konzultace

Rádi vám poradíme s vaším konkrétním problémem v marketingu.

Mám zájem o konzultaci

Josefovy články

Pro řadu zákazníků nákup začíná na zbožových srovnávačích. E-shop, který tam chybí, jako […]
Přečíst článek
Každá migrace webu s sebou nese určitou úroveň rizika. Při špatném provedení může znamenat ztrátu […]
Přečíst článek
V ideálním světě pošlete e-mail všem svým potenciálním zákazníkům a oni ho dostanou do […]
Přečíst článek
Říká se: Nesuď knihu podle obalu. Přesto všichni víme, že špatně zvolená obálka […]
Přečíst článek
22. 11. 2024
Marketingová persona je detailní popis fiktivní osoby, která by mohla být vaším typickým […]
Přečíst článek
Lead nurturing vám pomůže rozvíjet personalizované B2B, ale i B2C vztahy s potenciálními zákazníky, a to […]
Přečíst článek
Máte web, ale nepřináší vám zákazníky? Trávíte spoustu času tvorbou obsahu, který ale […]
Přečíst článek
Máte web, ale nepřináší vám zákazníky tak, jak jste očekávali? Nebo vám nefunguje […]
Přečíst článek
Česko je e-shopová velmoc a každý rok přibývají nové a nové internetové obchody. Většina z nich […]
Přečíst článek
Napsali jste parádní článek plný užitečných informací, ale nemá takovou čtenost, jakou jste […]
Přečíst článek
Budování značky představuje způsob, jak i jako malý podnikatel můžete získat dlouhodobou konkurenční výhodu. […]
Přečíst článek
Spolu s popularitou video obsahu stoupá potřeba zviditelnit svá videa na video serverech, především […]
Přečíst článek
1 2 16