Jak založit firemní účet na Instagramu
6 důvodů, proč se na Facebooku a Instagramu vyplatí investovat do obsahu
Jak funguje algoritmus Facebooku a Instagramu
Lámete si hlavu nad tím, proč se vaše facebookové nebo instagramové příspěvky dostanou jen k malému zlomku vašich sledujících? Pravidla jejich zobrazování určuje algoritmus – a ten je čím dál nemilosrdnější. Především pak k firemním účtům. Zjistěte proto, jak algoritmus funguje, tvořte příspěvky podle jeho pravidel a uvidíte, že úspěch na sebe nenechá dlouho čekat. Vše potřebné se k tomu dozvíte na následujících řádcích.
Komunikace s uživateli na sociálních sítích – jak ji zvládnout a nezbláznit se
O tom, že pro úspěch na sociálních sítích zdaleka nestačí jen hezké příspěvky, jste se už určitě sami přesvědčili. Je nutné s uživateli nepřetržitě komunikovat a odpovídat na všechny možné a mnohdy i nemožné dotazy. Aby vám to nepřerostlo přes hlavu, dali jsme dohromady přehled užitečných rad, které vám komunikaci s fanoušky i hatery usnadní a ušetří váš čas i nějaké ty nervy.
Krizová komunikace na sociálních sítích aneb jak vybruslit z nepříjemných situací
Máte svou firemní stránku na Facebooku či na jiné sociální síti? Potom určitě víte, že lidé se na platformy chodí nejen informovat, ale především se chtějí bavit. Někdy to ale na Facebooku, Instagramu nebo jiných sítích není jenom o legraci.…