Zpětná vazba je (nejen) v online marketingu k nezaplacení. Jak na ni?
„Není to úplně ono.“ nebo „Představoval jsem si to jinak, ale konkrétní příklad nemám.“ Už jste někdy slyšeli tyto odpovědi? Nebo se v nich dokonce vidíte? Pokud spolupracujete s agenturou nebo freelancerem, je poskytnutí zpětné vazby nezbytností pro úspěšnou spolupráci. Mluvíme však o konstruktivních připomínkách či návrzích, ne o výrocích, které jsme zmínili hned v úvodu. Pokračujte ve čtení a dozvíte se, proč se kvalitní zpětné vazbě rozhodně nevyhýbat, jaké jsou její zásady a konkrétní příklady, jak na ni.
Nechte svůj e-shop zazářit: Daniel Višňák ví, jak na to
11 tipů na recyklaci obsahu, která vám ušetří čas i peníze
Dochází vám nápady na to, co neustále tvořit a publikovat? Není třeba neustále produkovat nový obsah. Máte oblíbené články, propracované grafiky nebo videa, která se vám povedla? Vezměte je, předělejte do jiné formy a nabídněte návštěvníkům jinak a jinde. Poznáte, že recyklovat obsah má smysl.
Vytvářejte příspěvky na Facebook jako profesionál
Kafe a marketing s Terezou Kučerovou – Včeliště podcast 41
Při příležitosti dalšího Kafe a marketingu jsme si popovídali s Terezou Kučerovou, kterou můžete znát jako Holku z digitálu. Účastníkům přiblížila svou cestu digitálním marketingem od počátku až po současnost a pobavila je mnoha historkami ze zákulisí. Večerem provázel a Tereze pokládal otázky Josef Řezníček, záznam z akce můžete nyní zhlédnout nebo si poslechnout i vy. Kafe a marketing se vrátí opět v září, do té doby na viděnou.