Logo Včeliště
DomůO násOldřiška Hradcová
Oldřiška Hradcová
Specialistka sociálních sítí a copywriterka
Oli od malička slýchávala, že ze všeho nejlépe jí jde mluvení. Protože mluví pořád a s láskou. Už během studií ale zjistila, že dobře napsaný text je více než tisíc slov, a proto se vydala studovat žurnalistiku. Namísto novin ji však zlákal copywriting a hned poté propadla i sociálním sítím. Aby měla pádnou výmluvu, proč na nich tráví tolik času, vrhla se na kariéru v online marketingu. V současnosti tvoří obsah na sociální sítě své i klientské, spravuje firemní profily, nastavuje a optimalizuje kampaně a píše texty. Jakmile se z online světa odpojí, tráví čas nejraději procházkami po plážích u Černého moře, popíjením kávy a objevováním krás Bulharska, které se stalo jejím druhým domovem.
Kontaktujte mě
Způsob, jak začít, je přestat mluvit a začít dělat.
Motto Oldřišky

Oldřiščiny superschopnosti

Oli miluje plánování, a proto má vždy všechno dokonale zorganizované tak, aby zvládla dodržet domluvené termíny.
Mezi její přední talenty patří také budování kontaktů, takže je pro ni komunikace s klienty i uživateli na sociálních sítích hračka. A co hlavně, Oli je rozený realizátor, který s pečlivostí a odhodláním zajistí, aby se úkoly a projekty dotáhly do konce.
Sociální sítě

Poradíme vám, jak na profilech bavit sledující i prodávat.

Chci se na sítích prosadit
Copywriting

Připravíme texty, které vaše čtenáře přimějí k akci.

Chci mít super texty

Oldřiščiny články

Jedním ze způsobů, jak se svými fanoušky na sociálních sítích komunikovat a nabídnout jim […]
Přečíst článek
Budujete firemní sociální sítě, tvoříte obsah, spravujete profily a investujete do nich spoustu času? Pak […]
Přečíst článek
Umělá inteligence hýbe světem a těžko byste dnes v marketingu hledali někoho, kdo ji alespoň […]
Přečíst článek
Znáš reklamní systémy Googlu a Seznamu jako své boty? Chceš pracovat odkudkoliv a vytvářet reklamy […]
Přečíst článek
Až 79 % zákazníků uvádí, že uživateli generovaný obsah neboli UGC ovlivňuje jejich nákupní […]
Přečíst článek
Na sociálních sítích jsme denně zahlcováni a bombardováni profesionálním obsahem jednak od firem, jednak […]
Přečíst článek
Webové stránky fungují jako vaše online vizitka, někdy také jako obchodník, prodejce, e-learningová […]
Přečíst článek
Nadpis představuje vaši hlavní zbraň v online marketingu a často také jedinou příležitost, jak čtenáře […]
Přečíst článek
Popularita affiliate marketingu v Česku neustále roste. Tento marketingový nástroj využívá i řada velkých hráčů […]
Přečíst článek
Letošní jaro bude nabité konferencemi, workshopy a akcemi pro marketingový networking. Přijďte načerpat inspiraci, […]
Přečíst článek
Rozšiřte svou databázi kontaktů prostřednictvím nejpoužívanější sociální sítě v Česku – Facebooku. Nové e-mailové adresy a další relevantní informace o uživatelích této platformy vám pomůže získat takzvaná Lead kampaň.
Přečíst článek
Budování brandu jako obrana proti krizi, marketplaces i umělá inteligence – tak zněla témata letošní konference pro e-shopy E-commerce day. Na akci se v brněnském Impact Hubu sešli přední odborníci ze světa elektronického obchodování a přinesli spoustu užitečných poznatků. Ty nejzajímavější z nich si můžete přečíst v našem shrnujícím článku.
Přečíst článek