Oli od malička slýchávala, že ze všeho nejlépe jí jde mluvení. Protože mluví pořád a s láskou. Už během studií ale zjistila, že dobře napsaný text je více než tisíc slov, a proto se vydala studovat žurnalistiku.
Namísto novin ji však zlákal copywriting a hned poté propadla i sociálním sítím. Aby měla pádnou výmluvu, proč na nich tráví tolik času, vrhla se na kariéru v online marketingu. V současnosti tvoří obsah na sociální sítě své i klientské, spravuje firemní profily, nastavuje a optimalizuje kampaně a píše texty. Jakmile se z online světa odpojí, tráví čas nejraději procházkami po plážích u Černého moře, popíjením kávy a objevováním krás Bulharska, které se stalo jejím druhým domovem.
„Způsob, jak začít, je přestat mluvit a začít dělat.“
— Motto Oldřišky
Oldřiščiny superschopnosti
Oli miluje plánování, a proto má vždy všechno dokonale zorganizované tak, aby zvládla dodržet domluvené termíny.
Mezi její přední talenty patří také budování kontaktů, takže je pro ni komunikace s klienty i uživateli na sociálních sítích hračka. A co hlavně, Oli je rozený realizátor, který s pečlivostí a odhodláním zajistí, aby se úkoly a projekty dotáhly do konce.
Rozšiřte svou databázi kontaktů prostřednictvím nejpoužívanější sociální sítě v Česku – Facebooku. Nové e-mailové adresy a další relevantní informace o uživatelích této platformy vám pomůže získat takzvaná Lead kampaň.
Budování brandu jako obrana proti krizi, marketplaces i umělá inteligence – tak zněla témata letošní konference pro e-shopy E-commerce day. Na akci se v brněnském Impact Hubu sešli přední odborníci ze světa elektronického obchodování a přinesli spoustu užitečných poznatků. Ty nejzajímavější z nich si můžete přečíst v našem shrnujícím článku.
Díky cookies vám můžeme zobrazovat obsah tak, jak jsme to naplánovali. Zároveň nám díky souhlasu pomáháte vylepšovat náš web i služby.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.