Výzkumný ústav meliorací a ochrany půdy se na nás obrátil se standardním požadavkem na nestandardní téma. Jelikož se VÚMOP zabývá vývojem v oblasti pedologie, potřeboval zpracovat infografiku, která by laikům dokázala přiblížit využití zbytkové zemědělské biomasy.
Podobně jako v jiných oblastech i ve výzkumu je nezbytné umět složité věci komunikovat jednoduše a srozumitelně. V této oblasti poskytuje Včeliště služby na špičkové úrovni. Jejich infografiky jsou vizuálně jedinečné a pro uživatele velice poutavé. To byl jeden z hlavních důvodů, proč jsme si pro spolupráci vybrali právě je. Velice oceňuji jejich aktivní snahu pochopit problematiku, kterou jsme potřebovali vizualizovat. Stejně tak kvalitu provedení a komunikaci v průběhu zpracování zakázky.
V oblasti, kterou se VÚMOP zabývá, patříme i my k laikům. Proto jsme si specifické téma nejprve dobře nastudovali, abychom dokázali z nákresů vytvořit smysluplnou a fakticky správnou infografiku. Pro klienta jsme tímto způsobem vytvořili několik infografik, které mu pomohly jednoduchou formou prezentovat odborná témata tak, aby je pochopil úplně každý.
Naším cílem bylo vytvořit infografiku, která zaujme, ale zároveň srozumitelnou formou předá odborné informace z oblasti zpracování zemědělské biomasy. Samotné tvorbě grafiky proto předcházelo několik intenzivních konzultací s klientem, které nám pomohly proniknout do tématu a zaručit, že výsledek práce bude přesně podle jeho představ. Po získání informací jsme základní schéma od VÚMOP vyladili do poutavější a snáze pochopitelné podoby.
Po několika měsících přišel od spokojeného klienta další zajímavý požadavek, tentokrát na téma vláhová bilance. VÚMOP opět dodal materiály k prostudování a my se pustili do práce. Jako podklady sloužily odborný článek a ručně kreslený návrh. Také zde jsme ve finále dokázali zpracovat srozumitelnější variantu a výsledek byl dle vlastních slov klienta „zase naprosto parádní“.
Vymyslíme a zrealizujeme obsahovou strategii, která vás odliší od konkurence.
E-shopu pro pěstitele rostlin jsme pomohli vytvořit nový web a s tím i zvýšit počet zákazníků. Nyní nadále spolupracujeme na obsahovém marketingu, SEO, sociálních sítích a e-mailingu.
Firma TaškaHned, která se specializuje na výrobu a potisk papírových tašek, nás oslovila s cílem podpořit prodej hlavního produktu a vyvrátit zastaralé názory o nákladnosti papírových tašek.
Nám i klientovi bylo jasné, že k vytvoření e-shopu, který má úspěšně a dlouhodobě fungovat, nestačí šablonovité řešení. Čekalo nás proto vypracování marketingové strategie i její následné uvedení do praxe.