Logo Včeliště
DomůReferenceStrefa.cz

Optimalizace celého webu pro Strefa

Společnost Strefa prodává vybavení pro celý dům včetně domácnosti a zahrady. Jejich e-shop se ale dlouhodobě potýkal s nízkou organickou návštěvností a museli investovat velké částky do výkonnostních kampaní. V rámci naší spolupráce jsme proto zahájili optimalizaci celého webu s cílem zvýšit návštěvnost a tržby z výsledků vyhledávání.

Stáhnout případovou studii

V dnešní době je velmi obtížné sehnat firmu, která opravdu rozumí SEO a má seriózní jednání. Je zde mnoho tzv. šamanů, kteří vám naslibují hory doly, ale realita je pak jiná. Po první spolupráci s panem Řezníčkem, která nám přinesla pozitivní výsledky, jsme se rozhodli postupně se včelím týmem optimalizovat celý náš web. Jejich hlavní předností je velmi rychlá, příjemná a profesionální komunikace. Pokud přemýšlíte nad optimalizací svého webu prostřednictvím marketingové firmy, určitě se nebojte obrátit na Včeliště, kde budete v dobrých rukách a posune to vaše podnikání zase o kus dále.

Pavel Míl
Strefa.cz

Jak probíhá spolupráce

Naším odrazovým můstkem pro optimalizaci webových stránek se stala komplexní analýza klíčových slov. Díky ní jsme získali relevantní slova a fráze vztahující se k předmětu podnikání klienta a mohli jsme se pustit do úprav na webu.

Úpravy titulků, popisků, ale i celých kategorií produktů přinesly po roce spolupráce trojnásobné zvýšení organické návštěvnosti a nárůst počtu objednávek o 33 %.

Příprava blogových článků optimalizovaných pro vyhledávače

Blogové příspěvky si klient nejdříve psal sám, ale koncem roku 2020 nechal tuto pravidelnou činnost na nás. Z vlastní zkušenosti moc dobře víme, že články jsou skvělým způsobem, jak zvyšovat návštěvnost webu, musí však být přívětivé pro vyhledávače i uživatele. Během tvorby užitečných a obsáhlých článků, které čtenářům pomáhají s řešením konkrétních problémů a zároveň se jim daří ve výsledcích vyhledávání, se nám podařilo návštěvnost blogu zvýšit o více než 60 % a klient díky nim pravidelně získává nové zákazníky. 

Tvorba strategie linkbuildingu a budování zpětných odkazů

Kromě optimalizace celého webu jsme s klientem řešili také linkbuilding neboli posilování odkazového profilu webu, který je důležitým hodnotícím kritériem při řazení výsledků vyhledávání. Abychom investovali úsilí do budování správných odkazů a posilovali spojení s největším potenciálem, zpracovali jsme nejprve strategii tvorby zpětných odkazů. V ní jsme porovnali odkazový profil STREFA s konkurencí, identifikovali příležitosti, jak budovat silný profil, a na tomto pak postavili pravidelný linkbuilding.

Další ukázky spolupráce

Jaké služby klient využil

Tvorba webu

Navrhneme vám funkční web, který bude plnit vaše cíle.

Potřebuji nový web
SEO

Zviditelníme váš web ve vyhledávačích díky správné optimalizaci.

Chci být vidět
Copywriting

Připravíme texty, které vaše čtenáře přimějí k akci.

Chci mít super texty

Podívejte se na naše další spolupráce

E-mailingObsahový marketingSEOTvorba webu

Firma TaškaHned, která se specializuje na výrobu a potisk papírových tašek, nás oslovila s cílem podpořit prodej hlavního produktu a vyvrátit zastaralé názory o nákladnosti papírových tašek.

Přečíst více
SEOTvorba webu

Pro tradičního prodejce optiky na Slovensku i v ČR jsme připravili návrh redesignu, který zpřehlední e-shop, zjednoduší výběr produktů, připraví půdu pro obsahový marketing a zatraktivní vzhled.

Přečíst více
E-mailingObsahový marketingSEOTvorba webu

E-shopu pro pěstitele rostlin jsme pomohli vytvořit nový web a s tím i zvýšit počet zákazníků. Nyní nadále spolupracujeme na obsahovém marketingu, SEO, sociálních sítích a e-mailingu.

Přečíst více

Spojte se s námi

Chcete také podpořit své podnikání efektivním marketingem?
Napište nám.
Poptávky z referencí