Společnost Strefa prodává vybavení pro celý dům včetně domácnosti a zahrady. Jejich e-shop se ale dlouhodobě potýkal s nízkou organickou návštěvností a museli investovat velké částky do výkonnostních kampaní. V rámci naší spolupráce jsme proto zahájili optimalizaci celého webu s cílem zvýšit návštěvnost a tržby z výsledků vyhledávání.
V dnešní době je velmi obtížné sehnat firmu, která opravdu rozumí SEO a má seriózní jednání. Je zde mnoho tzv. šamanů, kteří vám naslibují hory doly, ale realita je pak jiná. Po první spolupráci s panem Řezníčkem, která nám přinesla pozitivní výsledky, jsme se rozhodli postupně se včelím týmem optimalizovat celý náš web. Jejich hlavní předností je velmi rychlá, příjemná a profesionální komunikace. Pokud přemýšlíte nad optimalizací svého webu prostřednictvím marketingové firmy, určitě se nebojte obrátit na Včeliště, kde budete v dobrých rukách a posune to vaše podnikání zase o kus dále.
Naším odrazovým můstkem pro optimalizaci webových stránek se stala komplexní analýza klíčových slov. Díky ní jsme získali relevantní slova a fráze vztahující se k předmětu podnikání klienta a mohli jsme se pustit do úprav na webu.
Úpravy titulků, popisků, ale i celých kategorií produktů přinesly po roce spolupráce trojnásobné zvýšení organické návštěvnosti a nárůst počtu objednávek o 33 %.
Blogové příspěvky si klient nejdříve psal sám, ale koncem roku 2020 nechal tuto pravidelnou činnost na nás. Z vlastní zkušenosti moc dobře víme, že články jsou skvělým způsobem, jak zvyšovat návštěvnost webu, musí však být přívětivé pro vyhledávače i uživatele. Během tvorby užitečných a obsáhlých článků, které čtenářům pomáhají s řešením konkrétních problémů a zároveň se jim daří ve výsledcích vyhledávání, se nám podařilo návštěvnost blogu zvýšit o více než 60 % a klient díky nim pravidelně získává nové zákazníky.
Kromě optimalizace celého webu jsme s klientem řešili také linkbuilding neboli posilování odkazového profilu webu, který je důležitým hodnotícím kritériem při řazení výsledků vyhledávání. Abychom investovali úsilí do budování správných odkazů a posilovali spojení s největším potenciálem, zpracovali jsme nejprve strategii tvorby zpětných odkazů. V ní jsme porovnali odkazový profil STREFA s konkurencí, identifikovali příležitosti, jak budovat silný profil, a na tomto pak postavili pravidelný linkbuilding.
Firma TaškaHned, která se specializuje na výrobu a potisk papírových tašek, nás oslovila s cílem podpořit prodej hlavního produktu a vyvrátit zastaralé názory o nákladnosti papírových tašek.
Pro tradičního prodejce optiky na Slovensku i v ČR jsme připravili návrh redesignu, který zpřehlední e-shop, zjednoduší výběr produktů, připraví půdu pro obsahový marketing a zatraktivní vzhled.
E-shopu pro pěstitele rostlin jsme pomohli vytvořit nový web a s tím i zvýšit počet zákazníků. Nyní nadále spolupracujeme na obsahovém marketingu, SEO, sociálních sítích a e-mailingu.