Specializovaný prodejce potřeb pro vnitřní i venkovní pěstování rostlin nás oslovil se zadáním získat více zákazníků pro jeho internetový obchod. Postupně jsme převedli stránky na lepší e-shopový systém a navrhli novou grafickou podobu. Dále jsme vytvořili internetový magazín, který svou návštěvností postupně dohnal samotný obchod.

Společně se Včelištěm jsme pro náš e-shop s potřebami pro indoor pěstitele rostlin založili magazín. Jeho návštěvnost se každý měsíc zvyšuje, pomáhá nám s propagací e-shopu a přivádí zákazníky. Můžu říct, že obsahový marketing změnil naše podnikání, firma se posunula výrazně kupředu a začala prosperovat.

Pro Speciální Zahradnictví jsme navrhli online magazín a začali ho postupně plnit obsahem, který pomáhá pěstitelům k co nejlepší úrodě. Kromě blogových článků jsme připravili užitečné e-booky a další unikátní obsah, kterým se klient odlišil od konkurence.
Díky efektivní optimalizaci pro vyhledávače, obsahovému marketingu, e-mail marketingu a aktivitě na sociálních sítích jsme z malého e-shopu vybudovali silného prodejce, který si pevně drží své místo na trhu a jemuž pravidelně roste počet objednávek z e-shopu.
Na Magazín Speciálního Zahradnictví pravidelně tvoříme hodnotný a unikátní obsah, který pěstitelům předává praktické rady o pěstování, které jinde na internetu nenajdou. Kromě tvorby nových článků se zaměřujeme i na dříve vytvořený obsah, který průběžně aktualizujeme a optimalizujeme pro vyhledávače, abychom využili plný potenciál webu. Díky tomu se magazín dlouhodobě drží na předních příčkách ve vyhledávačích na spoustu relevantních dotazů. Pro magazín jsme dále vytvořili i několik profesionálních e-booků, které si čtenáři mohou na webu zdarma stáhnout.


Do marketingového mixu jsme zapojili také sociální sítě. Pravidelně tvoříme a publikujeme příspěvky na Facebook a Instagram, kde se nám podařilo vytvořit aktivní komunitu fanoušků a zákazníků Speciálního Zahradnictví. Do publikace zahrnujeme blogové články, produkty z e-shopu i sezónní a akční nabídky. Oblíbeným typem obsahu se staly především zákulisní fotografie a videa z vlastního pěstování. Do jejich tvorby se aktivně zapojuje majitel e-shopu, často ale také sami zákazníci.




Vymyslíme a zrealizujeme obsahovou strategii, která vás odliší od konkurence.
Vylepšíme vaše e-maily tak, aby se zařadily k nejvýnosnějším kanálům.

Výkonná ředitelka Divadla BRAVO! se obrátila na Včeliště s cílem získat marketingovou strategii, která pomůže rozvíjet jejich program a oslovit nové diváky.

Majitel e-shopu a kamenné prodejny s kvalitními botami v nevšedním designu se na Včeliště obrátil s požadavkem na vytvoření komplexní marketingové strategie pro svou značku Botyna.

Na jednorázovou spolupráci v podobě přípravy obsahové strategie a redesignu webových stránek jsme navázali pravidelnými aktivitami – tvorbou případových studií i výkonnostních kampaní.