Logo Včeliště
DomůReferenceSpeciální zahradnictví

Tvorba úspěšného magazínu pro Speciální Zahradnictví

Specializovaný prodejce potřeb pro vnitřní i venkovní pěstování rostlin nás oslovil se zadáním získat více zákazníků pro jeho internetový obchod. Postupně jsme převedli stránky na lepší e-shopový systém a navrhli novou grafickou podobu. Dále jsme vytvořili internetový magazín, který svou návštěvností postupně dohnal samotný obchod.

Stáhnout případovou studii

Společně se Včelištěm jsme pro náš e-shop s potřebami pro indoor pěstitele rostlin založili magazín. Jeho návštěvnost se každý měsíc zvyšuje, pomáhá nám s propagací e-shopu a přivádí zákazníky. Můžu říct, že obsahový marketing změnil naše podnikání, firma se posunula výrazně kupředu a začala prosperovat.

Radek Tichý
Speciální zahradnictví

Jak probíhá spolupráce

Pro Speciální Zahradnictví jsme navrhli online magazín a začali ho postupně plnit obsahem, který pomáhá pěstitelům k co nejlepší úrodě. Kromě blogových článků jsme připravili užitečné e-booky a další unikátní obsah, kterým se klient odlišil od konkurence.

Díky efektivní optimalizaci pro vyhledávače, obsahovému marketingu, e-mail marketingu a aktivitě na sociálních sítích jsme z malého e-shopu vybudovali silného prodejce, který si pevně drží své místo na trhu a jemuž pravidelně roste počet objednávek z e-shopu.

Tvorba blogových článků a bonusového obsahu

Na Magazín Speciálního Zahradnictví pravidelně tvoříme hodnotný a unikátní obsah, který pěstitelům předává praktické rady o pěstování, které jinde na internetu nenajdou. Kromě tvorby nových článků se zaměřujeme i na dříve vytvořený obsah, který průběžně aktualizujeme a optimalizujeme pro vyhledávače, abychom využili plný potenciál webu. Díky tomu se magazín dlouhodobě drží na předních příčkách ve vyhledávačích na spoustu relevantních dotazů. Pro magazín jsme dále vytvořili i několik profesionálních e-booků, které si čtenáři mohou na webu zdarma stáhnout. 

Správa sociálních sítí

Do marketingového mixu jsme zapojili také sociální sítě. Pravidelně tvoříme a publikujeme příspěvky na Facebook a Instagram, kde se nám podařilo vytvořit aktivní komunitu fanoušků a zákazníků Speciálního Zahradnictví. Do publikace zahrnujeme blogové články, produkty z e-shopu i sezónní a akční nabídky. Oblíbeným typem obsahu se staly především zákulisní fotografie a videa z vlastního pěstování. Do jejich tvorby se aktivně zapojuje majitel e-shopu, často ale také sami zákazníci. 

Další ukázky spolupráce

Jaké služby klient využil

Obsahový marketing

Vymyslíme a zrealizujeme obsahovou strategii, která vás odliší od konkurence.

Mám zájem o kvalitní obsah
Tvorba webu

Navrhneme vám funkční web, který bude plnit vaše cíle.

Potřebuji nový web
SEO

Zviditelníme váš web ve vyhledávačích díky správné optimalizaci.

Chci být vidět
E-mailing

Vylepšíme vaše e-maily tak, aby se zařadily k nejvýnosnějším kanálům.

Mám zájem o e-mailing

Podívejte se na naše další spolupráce

E-mailingObsahový marketingSEOTvorba webu

Firma TaškaHned, která se specializuje na výrobu a potisk papírových tašek, nás oslovila s cílem podpořit prodej hlavního produktu a vyvrátit zastaralé názory o nákladnosti papírových tašek.

Přečíst více
KonzultaceObsahový marketingSociální sítěTvorba webu

Na jednorázovou spolupráci v podobě přípravy obsahové strategie a redesignu webových stránek jsme navázali pravidelnými aktivitami – tvorbou případových studií i výkonnostních kampaní.

Přečíst více
SEOTvorba webu

Pro tradičního prodejce optiky na Slovensku i v ČR jsme připravili návrh redesignu, který zpřehlední e-shop, zjednoduší výběr produktů, připraví půdu pro obsahový marketing a zatraktivní vzhled.

Přečíst více

Spojte se s námi

Chcete také podpořit své podnikání efektivním marketingem?
Napište nám.
Poptávky z referencí