skip to Main Content

Příprava sociálních sítí

Být na sociálních sítích je dnes pro většinu firem základem úspěšného online marketingu. Jakmile totiž chybíte tam, kde tráví spoustu času vaši stávající i potenciální zákazníci, je to, jako byste je posílali ke své konkurenci.

Na sociálních sítích však rozhodně nestačí jen být. Je třeba na nich vytvořit lákavou firemní stránku, naplnit ji přitažlivým obsahem, pravidelně ji aktualizovat, pečovat o komunitu, rozšiřovat povědomí o značce, pomocí chytré propagace zvyšovat vlastní vliv a podpořit prodeje služeb a produktů. Pomůžeme vám správně rozjet a vhodně nasměrovat marketing na sociálních sítích, nechte tu nejtěžší práci na nás.

Co vám přinese služba přípravy sociálních sítí:

Správně nasměrovaná strategie

Na základě cílů a charakteristiky zákazníků vymyslíme, co publikovat na sociálních sítích. Nápady pak stačí aplikovat.

Postavíme základ vaší komunity

Dáme vám konkrétní tipy a triky, jak získat srdce těch, kteří dosud fandí vaší konkurenci.

Strategie výkonnostní reklamy na sociálních sítích

Provedeme audit placené inzerce a navrhneme, jak ji efektivně využít pro plnění vašich marketingových cílů.

Předáme vám hotové profily

Vytvoříme profily na sociálních sítích, nastavíme důležité informace, vytvoříme grafiku a dodáme prvotní obsah.

Co pro vás uděláme v rámci přípravy sociálních sítí:

Výběr vhodných sociálních sítí

Na základě vašich zákazníků, jejich nákupního cyklu a cílů zvolíme sociální sítě, na nichž byste neměli chybět a jejichž potenciál byste měli využít – různé skupiny osob totiž používají různé sociální sítě a nemá smysl být všude, kdyby to nic nepřinášelo.

Audit stávajícího stavu

Provedeme analýzu aktuálního stavu, vašich profilů na sociálních sítích, interakcí a výsledků, kterých dosahujete. Zkontrolujeme propojení sociálních profilů s vaším webem. Navrhneme vám možnosti zlepšení, nebo je rovnou zrealizujeme.

Analýza konkurence

Zanalyzujeme sociální profily vašich konkurentů. Zhodnotíme, jak na sociálních sítích postupují, jak jsou úspěšní, jak se svými fanoušky komunikují a jak používají placenou inzerci. Těmi nejlepšími se budeme inspirovat pro doporučení, jak dělat váš marketing na sociálních sítích.

Komunikační strategie na sociálních sítích

Promyslíme celistvou komunikační strategii a doporučíme vám, jaké typy obsahu publikovat, jak často a jakou formou. Naučíme vás, kde získávat na základě person a nákupního cyklu relevantní informace pro příspěvky a jak o ně vzbudit zájem.

Strategie získávání příznivců

Fanoušci, followeři, odběratelé – o ty vám na sociálních sítích půjde. Poradíme vám, jak je získávat a jak efektivně budovat vlastní komunitu přirozenou i placenou formou. V rámci školení vás můžeme naučit, jak sami můžete vytvářet účinné reklamní kampaně.

Strategie reklam a inzerce na sociálních sítích

Na základě vašich cílů promyslíme, jak zapojit placenou inzerci pro jejich splnění. Navrhneme vhodný obsah reklam, můžeme ho i graficky připravit, typ inzerce, vhodný rozpočet a cílení. Připravíme nástroj Facebook Business Manager a první kampaně. Budete tedy vidět už od začátku.

Vytvoření a nastavení profilů

Vytvoříme vám profesionálně vypadající firemní profily, vyplníme je informacemi, grafickými prvky a prvotním obsahem. Profily propojíme s oborovými stránkami a předáme vám je hotové, připravené k okamžitému použití.

Školení

Předáním profilu to nemusí skončit. Uspořádáme pro vás školení o tom, jak zvolené sociální sítě ovládat, jak je plnit obsahem, jak zvyšovat interakci s fanoušky, jak vytvářet reklamy a celkově vyhodnocovat správu profilu. Díky školení budete umět spravovat sociální sítě sami, ale kdykoli budete potřebovat pomoci, můžete se na nás obrátit.

kompletni_obsah_mkt

Další kroky pro úspěch na sociálních sítích

Rozvíjet komunitu na sociálních sítích můžete díky pečlivé přípravě vhodné komunikace a profilů na sociálních sítích sami, nebo vám se správou rádi pomůžeme. A to v rámci komplexní spolupráce na obsahovém marketingu, nebo v rámci pravidelné správy sociálních sítí.

Zajistíme, aby vše, co bylo v rámci příprav naplánováno a vytvořeno, bylo i správně realizováno. Budeme pravidelně přispívat na sociálních sítích novými příspěvky, reagovat na interakce fanoušků, rozvíjet a rozrůstat vaši komunitu, plnit vytyčené cíle (získávání zákazníků, objednávek, kontaktů apod. přes sociální sítě) a spravovat pro vás reklamy na Facebooku.

Co o nás říkají naši klienti

Od začátku společné spolupráce oceňujeme skvělou komunikaci, vstřícnost a celkovou profesionalitu. Vše je systematické, přehledné a vždy včas. Se Včelištěm tvoříme FB, Instagram, úpravy webu, blog a YouTube kanál a celkovou propagaci značky. Po necelém roku spolupráce jsme opravdu moc spokojení. Nelze jinak, než doporučovat dále!

Se Včelištěm spolupracujeme prakticky od doby jejich založení. Díky nim jsme porozuměli optimalizaci pro vyhledávače a daří se nám na sociálních sítích. Praktické osobní školení o sociálních sítích a pomoc s jejich nastavením a vysvětlením nám opravdu velmi pomohly. Lidé ze Včeliště reagují rychle na všechny naše dotazy, jde o sympatický tým a dávají nám srozumitelná a praktická doporučení.

Specialisté ze Včeliště nám mimo jiné zajišťují propagaci na sociálních sítích. Ačkoli provozujeme e-shop, nechali jsme se od Včeliště přesvědčit, jak důležitá je propagace firmy na sociálních sítích. I přesto, že jsem byl v počátku skeptický, musím jako majitel firmy konstatovat, že sociální sítě, obzvláště Facebook, nám přinášejí nové zákazníky, díky vlastním firemním stránkám na Facebooku spravovaným Včelištěm můžeme zákazníkům přinášet různé soutěže a výprodeje a lze jen konstatovat, že tahle partička ze Včeliště ví, co dělá.

Včeliště pro nás podrobně zanalyzovalo naše dosavadní počínání na Facebooku a Instagramu – to, jaký mělo úspěch u našich sledujících. Na základě této analýzy nám pak navrhli možnosti zlepšení a tipy pro zvýšení efektivity naší práce. Doporučili nám zavedení plánování včetně konkrétních návrhů pro vytváření obsahu a kampaní. Protože se v našem rádiu na všech činnostech spojených s vysíláním podílejí děti, je v jejich rukou také úkol pracovat na propagaci rádia. Tomu odpovídala také forma doporučení a návrhů na vylepšení, tak aby s doporučeními zvládly pracovat také samotné děti. Včelišti za tuto pomoc děkujeme a těšíme se, jak se naše dětské rádio bude od nynějška ještě více šířit mezi posluchače.

Včeliště se nemohlo pojmenovat výstižněji! Od začátku spolupráce jsem s nimi maximálně spokojený. Nejen že jsou opravdu pilní, dodržují termíny a odvádí velmi kvalitní práci, ale hlavně jsou kreativní a u všeho přemýšlí. Přichází s nápady, které by laik nevymyslel, a je vidět, že to co dělají, je opravdu baví. Po dvou letech „e-shopování” jsme potřebovali pomocnou ruku, protože zákazníků přibývalo a náš amatérismus už na ně nestačil. Chtěli jsme po Včelišti hlavně marketingovou strategii, ale postupně se toho nabalilo více a pomáhají nám se vším, na co si jen vzpomeneme. Od grafiky webu přes PPC, správu sociálních sítí a samozřejmě SEO až po profesionální fotografie. Prostě od A do Z. Když mi přišla od Včeliště marketingová strategie, tak jsem si z ní doslova sedl na zadek. Tak perfektně a precizně zpracovanou a obsáhlou strategii jsem popravdě nečekal. Předčila mé očekávání a budu z ní čerpat ještě hodně dlouho. Jsem neskutečně rád, že jsem Včeliště objevil a oslovil. Je to agentura, se kterou se cítím na správné cestě a noci jsou pro mě klidnější. Děkuji celému týmu a těším se na pokračující spolupráci.

Audit sociálních sítí byl součástí obsahové strategie, kterou jsme si od Včeliště objednali pouze na jejich doporučení jako prvního kroku pro pravidelnou tvorbu obsahu. Prakticky jsme to vnímali „jen“ jako navýšení ceny služby a přistupovali jsme k tomu hodně skepticky. Celá strategie stavěla na rozsáhlém auditu našeho obsahu i obsahu konkurence a výsledek nás absolutně rozsekal. Neočekávali jsme takovou profesionalitu, komplexnost, detail a rozsah. Na 122 stranách (nepočítáme strany příloh) bychom však neubrali jediné slovo. Nejednalo se o vycpávky, ale praktické zhodnocení stavu + praktická doporučení a konkrétní kroky (včetně jejich prioritizace), které je potřeba udělat. Dnes, po několika letech po jejím vypracování, stále těžíme ze získaných poznatků a zpětně si nedokážu náš marketing (nejen ten obsahový) bez této strategie představit.

Jak vám můžeme ještě pomoci?

Audit odhalí slabiny vaší prezentace na sociálních sítích a pomůže vám maximalizovat zisky. Provedeme analýzu aktuálního stavu profilů a stránek a poradíme, jak stávající výsledky znásobit.

Svěřte své kampaně na sociálních sítích do našich rukou a sklízejte už jen zasloužené ovoce. Postaráme se o to, abyste byli vidět. Vytvoříme pro vás optimalizovanou grafiku, textace i strategii celé kampaně, kterou následně uvedeme do praxe.

Nemáte čas, chuť nebo dostatečné zkušenosti na tvorbu atraktivního obsahu podle aktuálních trendů? Přenechte práci zkušeným UGC tvůrcům, kteří pro vás vytvoří autentický obsah na míru, a získejte náskok před konkurencí.

Kolik stojí vylepšení komunikace na sociálních sítích?

Cena za služby se odvíjí od počtu využívaných sociálních sítí, frekvence publikace, rozsahu zapojených placených kampaní, aktuálního stavu i vaší konkurence. Dopředu vám řekneme, kolik bude vylepšení vašich sociálních sítí nebo jejich správa stát. S klienty jednotlivé kroky konzultujeme a schvalujeme, celý proces cenotvorby je tak přehledný a transparentní. 

Pro vaši lepší představu uvádíme orientační přehled základních služeb a jejich cen (bez DPH).

Konzultace
od 6 400 Kč
  • Příklady zadání:
  • základní nastavení profilu,
  • konzultace placené propagace,
  • doporučení vhodného obsahu,
  • audit publikace příspěvků.
Příprava kampaně
od 6 400 Kč
  • Rozsah zadání:
  • strategie kampaně,
  • tvorba grafiky a textací,
  • návrh cílení,
  • nastavení kampaně.
Audit sociálních sítí
od 16 000 Kč
  • Rozsah zadání:
  • doporučení nastavení profilů,
  • zhodnocení publikace,
  • doporučení k placené publikaci,
  • nastavení vhodného systému vyhodnocování.
Strategie sociálních sítí
od 32 000 Kč
  • Rozsah zadání:
  • analýza aktuálních výsledků a konkurence,
  • vytipování vhodných sítích,
  • doporučení obsahu,
  • strategie placené propagace.

Nezávazná poptávka po nastartování sociálních sítí

Back To Top