skip to Main Content
Začněte S Obsahovým Marketingem.

Dotisk příručky stále v prodeji:

Začněte s obsahovým marketingem

Pomocí obsahu získáte spoustu zákazníků, vybudujete si dlouhodobou konkurenční výhodu a posílíte svoji značku.

Proč by si každý, kdo dělá marketing či podniká, měl příručku přečíst:

Zjistíte, jak přilákat zákazníky zajímavými články a dalším obsahem.
Naučíte se připravit obsahovou strategii šitou na míru.
Odhalíte efektivní způsob propagace obsahu, který vás dostane k zákazníkům.
Hodina čtení, která může navždy změnit váš marketing.
Chci si objednat příručku

Poštovné i balné je na nás.

Co kdyby se obsahový marketing stal hlavním zdrojem zákazníků?

Obsahový marketing začal být v posledních letech pro mnoho firem a projektů tím nejdůležitějším kanálem pro získávání zákazníků, budování značky a plnění dalších marketingových cílů.

Už za hodinu po přečtení této krátké (50stránkové), ale informacemi nabité příručky sami zjistíte, jak může být obsahový marketing i vaší novou strategií. Zakladatel marketingové agentury Včeliště Josef Řezníček vám řekne, jak k obsahu přistupovat a zapojit ho do vašeho projektu.

Objevte recept úspěšného content marketingu a návod na přípravu funkční obsahové strategie. Naučíte se distribuovat obsah tak, aby ho našli vaši noví zákazníci, a zjistíte, jak vyhodnotit, jestli se vám investice do jeho tvorby vyplácí, nebo ne. Čím dříve si příručku objednáte, tím rychleji vám pomůže změnit směr podnikání a váš přístup k němu.

Ukázky obsahu příručky.
Ukázka úkolů marketéra.
Josef Řezníček.

O autorovi

Josef Řezníček je zakladatelem marketingové agentury Včeliště. Své zkušenosti pravidelně předává dál na mnoha školeních, je rovněž spoluautorem první knihy o content marketingu v ČR.

I když by mohl o obsahovém marketingu popsat stovky stránek, v průběhu let zjistil, že naši klienti nepotřebují znát každý detail, ale stačí jim vědět, co jim content marketing přinese a znát základní principy. A přesně to shrnuje Josefova příručka z roku 2019 Začněte s obsahovým marketingem.

Co o příručce říkají její čtenáři?

Míša Gřešková

Knížku bych nejjednodušeji popsala asi takto: i přesto, že je to hubená společnice může čtenářům vydělat tučný balík peněz. Obsahový marketing je makačka, a na knížce se mi líbí právě to, že neslibuje obrovskou hromadu zákazníků a miliony na účtu přes noc. Ale zároveň dává návod, jak na to, když má člověk odvahu a odhodlání se do obsahového marketingu pustit.

Já sama obsah vytvářím už několik let a dlouho jsem se v tom topila, patlala a učila se z vlastních chyb. Takže než jsem přišla jak na to mi trvalo dýl, než bylo nutné. Na rozdíl ode mě, čtenáři budou mít to štěstí, že je knížka „Začněte s obsahovým marketingem“ provede kroky, jak na to a bude jejich rádce na cestě obsahovým marketingem.

Míša Gřešková
miskagreskova.cz
Jan Němec

Zvažujete, že se pustíte do obsahového marketingu a nevíte, co přesně čekat nebo jak postupovat? V tom případě je pro vás tato publikace ideální! Josef Řezníček stručně, jasně a přehledně vysvětluje přínosy obsahového marketingu a vyjasňuje základní procesy spojené s tvorbou obsahu. Snadno se díky tomu zorientujete v této oblasti marketingu a lépe si ujasníte, proč se do ní pustit, co tvorba obsahu obnáší a co vám na oplátku přinese. To všechno na několika málo stránkách, které hravě zhltnete třeba večer před spaním.

Jan Němec
Copy jako Brno

Přehledné a dobře strukturované. Ať jde o různé typy obsahu nebo o konkrétní možnosti, jak obsah správně propagovat.
Navíc kromě návodů jsou v knize i úspěšné příklady z vybraných firem.

Michaela Weikertová
michaelaweikertova.cz
Jana Kvasnicová

Kniha je ideálním průvodcem pro každého e-shopaře, který hledá ověřený recept na získání zákazníků. Kromě toho, že je plná opravdu hodnotných informací, je napsaná tak, že ji přečtete doslova jedním dechem.

Jana Kvasnicová
Biznisweb
Lukáš Konečný

Tato knížka přesvědčí každého, že investovat do obsahového marketingu má smysl. Na necelých 50 stranách se dozvíte, jaké výsledky může obsahový marketing pro váš business mít, co vše tvorba dobrého obsahu obnáší a jak s novým marketingovým kanálem začít.

Lukáš Konečný
LK Media

Jedná se o velmi přehledně zpracovanou knihu, která vás rychle vtáhne do obsahového marketingu. Vysvětlí nejen důležité pojmy, ale ukáže i konkrétní kroky, které je třeba udělat nejen v případě, že s obsahovým marketingem začínáte, ale i když už ho děláte.

Mário Roženský
SupportBox

Knížku vřele doporučuji. Je skvělým vstupem do světa obsahového marketingu. Jednoduše se čte a přitom je v ní spoustu důležitých informací, bez kterých vám obsah nebude fungovat.

Tomáš Mužík
SocialSprinters

Hodně českých firem stále neví, co dávat do e-mailů a jaké psát články. Tomu je ale ode dneška konec. Tato jednoduchá příručka vám ukáže, jak najít správné téma a ve vhodnou chvíli ho ukázat zájemci, aby se stal zákazníkem. Obsah je klíčem k budování vztahu a úspěšnému prodeji.

Kateřina Fišerová
SmartEmailing

Objednejte si příručku a začněte s obsahovým marketingem

Back To Top