Logo Včeliště
DomůPublikaceZačněte s obsahovým marketingem

Začněte s obsahovým marketingem

Pomocí obsahu získáte spoustu zákazníků, vybudujete si dlouhodobou konkurenční výhodu a posílíte svojí značku.

Příručku by si měl přečíst každý, kdo dělá marketing či podniká.

  • Zjistíte, jak přilákat zákazníky zajímavými články a dalším obsahem.
  • Naučíte se připravit obsahovou strategii šitou na míru.
  • Odhalíte efektivní způsob propagace, jak dostat obsah k zákazníkům.
  • Stačí hodina čtení, která může změnit váš marketing.

Co kdyby se obsahový marketing stal hlavním zdrojem vašich zákazníků?

Obsahový marketing se stal v posledních letech pro mnoho firem a projektů tím nejdůležitějším kanálem pro získávání zákazníků, budování značky a plnění dalších marketingových cílů.

Už za hodinu po přečtení této krátké (padesátistránkové), ale informacemi nabité příručky sami zjistíte, jak může být obsahový marketing i vaší novou strategií. Zakladatel marketingové agentury Včeliště Josef Řezníček vám řekne, jak k obsahu přistupovat a zapojit ho do vašeho projektu.

Objevte v příručce recept na úspěšný obsahový marketing a návod na přípravu funkční obsahové strategie. Naučíte se distribuovat obsah tak, aby ho našli vaši noví zákazníci, a zjistíte, jak vyhodnotit, jestli se vám investice do jeho tvorby vyplácí. Čím dříve si příručku objednáte, tím rychleji vám pomůže změnit směr podnikání a váš přístup k němu.

To mě zajímá
Jedná se o velmi přehledně zpracovanou knihu, která vás rychle vtáhne do obsahového marketingu. Vysvětlí nejen důležité pojmy, ale ukáže i konkrétní kroky, které je třeba udělat nejen v případě, že s obsahovým marketingem začínáte, ale i když už ho děláte.
Mário Roženský
SupportBox
Hodně českých firem stále neví, co dávat do e-mailů a jaké psát články. Tomu je ale ode dneška konec. Tato jednoduchá příručka vám ukáže, jak najít správné téma a ve vhodnou chvíli ho ukázat zájemci, aby se stal zákazníkem.
Kateřina Fišerová
SmartEmailing
Pokud zvažujete, že se pustíte do obsahového marketingu a nevíte, co přesně čekat, tato publikace je pro vás ideální! Josef Řezníček stručně, jasně a přehledně vysvětluje přínosy obsahového marketingu a vyjasňuje základní procesy spojené s tvorbou obsahu.
Jan Němec
Copy jako Brno
Tato knížka přesvědčí každého, že investovat do obsahového marketingu má smysl. Na necelých 50 stranách se dozvíte, jaké výsledky může obsahový marketing pro váš business mít, co vše tvorba obsahu obnáší a jak s novým marketingovým kanálem začít.
Lukáš Konečný
LK Media

O autorovi

Josef Řezníček založil marketingovou agenturu Včeliště. Své dlouholeté zkušenosti pravidelně předává dál na spoustě školeních a je rovněž spoluautorem první knihy o content marketingu v Česku.

I když by mohl o obsahovém marketingu popsat stovky stránek, v průběhu let zjistil, že naši klienti nepotřebují znát každý detail, ale stačí jim vědět, co jim content marketing přinese a jaké jsou jeho základní principy. A přesně to shrnuje Josefova příručka z roku 2019 Začněte s obsahovým marketingem.

Objednat tištěnou příručku
Knížku bych nejjednodušeji popsala asi takto: i přesto, že je to hubená společnice, může čtenářům vydělat tučný balík peněz. Obsahový marketing je makačka, a na knížce se mi líbí právě to, že neslibuje obrovskou hromadu zákazníků a miliony na účtu přes noc. Ale zároveň dává návod, jak na to, když má člověk odvahu a odhodlání se do obsahového marketingu pustit.
Míša Gřešková
michaelagreskova.cz
3 734+
Koupených knih

Začněte s obsahovým marketingem objednávkou naší příručky

Položky a ceny
7,98 €
Fakturační údaje
Způsob platby
Platba kartou
Bankovní převod
Shrnutí objednávky
Celkem bez DPH:
8,00 €
Celkem k úhradě:
8,00 €


Vaše data jsou v bezpečí. Údaje vyplněné v objednávce zpracováváme podle zásad zpracování osobních údajů.

Vytvořeno v prodejním systému FAPI.

cross