Pomocí obsahu získáte spoustu zákazníků, vybudujete si dlouhodobou konkurenční výhodu a posílíte svojí značku.
Příručku by si měl přečíst každý, kdo dělá marketing či podniká.
Obsahový marketing se stal v posledních letech pro mnoho firem a projektů tím nejdůležitějším kanálem pro získávání zákazníků, budování značky a plnění dalších marketingových cílů.
Už za hodinu po přečtení této krátké (padesátistránkové), ale informacemi nabité příručky sami zjistíte, jak může být obsahový marketing i vaší novou strategií. Zakladatel marketingové agentury Včeliště Josef Řezníček vám řekne, jak k obsahu přistupovat a zapojit ho do vašeho projektu.
Objevte v příručce recept na úspěšný obsahový marketing a návod na přípravu funkční obsahové strategie. Naučíte se distribuovat obsah tak, aby ho našli vaši noví zákazníci, a zjistíte, jak vyhodnotit, jestli se vám investice do jeho tvorby vyplácí. Čím dříve si příručku objednáte, tím rychleji vám pomůže změnit směr podnikání a váš přístup k němu.
Josef Řezníček založil marketingovou agenturu Včeliště. Své dlouholeté zkušenosti pravidelně předává dál na spoustě školeních a je rovněž spoluautorem první knihy o content marketingu v Česku.
I když by mohl o obsahovém marketingu popsat stovky stránek, v průběhu let zjistil, že naši klienti nepotřebují znát každý detail, ale stačí jim vědět, co jim content marketing přinese a jaké jsou jeho základní principy. A přesně to shrnuje Josefova příručka z roku 2019 Začněte s obsahovým marketingem.
Vytvořeno v prodejním systému FAPI.