Co si ze školení obsahového marketingu odnesete?
- Jak využít obsahový marketing ve své firmě.
- Jak má v praxi vypadat vaše obsahová strategie.
- Seznam konkrétních témat pro nový obsah vašeho projektu, která můžete hned druhý den začít využívat.
- Tipy, co z obsahového hlediska vylepšit na vašem webu.
- Mnoho nápadů a inspirace, jak obsahový marketing dělají ostatní a co jim to přináší.
Bonusy pro účastníky:
- Přístup do online tréninku marketingobsahem.cz (cena 5 900 Kč).
- Kompletní slajdy ze školení.
- Pracovní listy.
- Výsledky testu, jež vám prozradí, ve kterém stadiu se nachází váš obsahový marketing.
Pro koho je školení obsahového marketingu určené
Co o školení říkají jeho účastníci
Na školení som najviac ocenil znalosť a nadhľad nad všetkými kanálmi obsahového marketingu školiteľa. Pán Řezníček je skutočne kapacita. Školenie ma zorientovalo a ukázalo kde začať. Pred školením som mal obrovského slona a po školení presne viem čím začať a ako pokračovať.
V říjnu jsme se s kolegou zúčastnili vašeho školení na téma obsahový marketing. Chci vám poděkovat za mnoho zajímavých informací a praktických příkladů. Díky školení jsme efektivnější v komunikaci s potenciálními zájemci. Obsahový marketing nám začal dávat smysl, protože má přímý dosah na kvalitu a množství obchodních příležitostí.
Program školení obsahového marketingu
Základy obsahového marketingu (9.00–9.30)
Sjednotíme vaše znalosti o obsahovém marketingu a jeho výhodách. Ukážeme si, jak k němu přistupovat, kdy ho použít a jak ho propojit s ostatními formami internetového marketingu. Projdeme také minimum nutné teorie, které vám pomůže celý koncept pochopit.
Obsahová strategie (9.30–10.30)
Jak má vypadat vaše obsahová strategie, jak si vytvořit persony nebo k čemu a jak použít nákupní cyklus? Také vám prozradíme, proč používat tón komunikace nebo obsahový audit a jak si sestavíte vlastní publikační plán. Vše s konkrétními příklady z vašich oborů a webů.
Vymýšlení témat (10.45–12.00)
Praktický workshop, při kterém vymyslíte seznam témat svého vlastního obsahu. Pro hledání vlastních témat použijeme ověřené metody z praxe a představíme si postupy, které vám s tím pomohou na samém začátku.
Oběd (12.00–13.30)
Tvoříme obsah (13.30–14.30)
Doporučení z praxe pro tvorbu textů, článků, e-mailů a videí pro obsahový marketing. Řekneme si, jak využít obsahu v rámci e-mail marketingu a na sociálních sítích. Dojde i na ukázky a příklady z vašich webů a oborů.
Propagujeme obsah (14.30–15.30)
Vhodné formy propagace jako nezbytný prvek fungujícího obsahového marketingu. Na konkrétních příkladech z vašich oborů si předvedeme, jak využít obsah v rámci e-mail marketingu a na sociálních sítích.
Vyhodnocování výsledků (15.45–16.15)
Úvod do technik vyhodnocování úspěšnosti výsledků. Názorně si ukážeme, jak pro vyhodnocení použít Google Analytics nebo jak vytvořit reportovací tabulku pro přehledné výsledky.
Závěr + užitečné zdroje (16.15–16.30)
Shrnutí celého dne. Doporučíme vám užitečné zdroje pro další vzdělávání a poradím s následujícími kroky pro nastartování úspěšného obsahového marketingu.
Diskuze (od 16.30)
Během diskuze o tom, co vás zajímá, odpovíme na všechny vaše dotazy. Zájemci pak mohou pokračovat do blízké restaurace na večeři, kde budeme otázky spojené s obsahovým marketingem dále probírat.
Co o školení říkají jeho účastníci
Bohuš Žila – bmelektro.sk
Školení obsahového marketingu bylo super. Byly prezentovány konkrétní věci, které můžu v praxi použít, včetně věcí na našem webu.
Eliška Hrušovská – ELIVER družstvo
Na školení se mi nejvíce líbil celkový jeho rozsah, který zahrnoval všechny složky v rámci obsahové marketingu. Mám rád, když věci se ukazují a vysvětlují komplexněji, poté mě dávají větší smysl. I přesto, že jsem z oboru, našel jsem si v tématech hodně zajímavostí a nemyslím si, že by mě něco extra scházelo. Servis, prostředí i jídlo bylo skvělé.
Barbora Pokorná – vinohruska.cz
Martin Schwarz – dogmount.cz
Školení je precizně připraveno. Nechybí praktické ukázky a konkrétní příklady. Za Shoptet.cz můžu školení s čistým svědomím doporučit.
Asi tušíte, že obsah prodává, ale určitě vás překvapí, jak profesionálně se dá obsahový marketing dělat. Zjistil jsem, jak správně plánovat, tvořit, recyklovat obsah a propagovat ho. Už chápu, že je možné postavit úspěšnou firmu primárně na obsahovém marketingu.
Iva Wohlmuthová – lataupe.cz
Michala Lexmaulová – peon.cz
Kdo školení povede
Školením vás provede Josef Řezníček – zakladatel marketingové agentury Včeliště, specializované na obsahový marketing, a autor vůbec první české knihy o obsahovém marketingu.
Josef provozoval desítky obsahových webů a několik e-shopů, které později úspěšně prodal. V agentuře Včeliště zastává funkci marketingového stratéga. S kolegy pomáhá firmám a projektům vybudovat z obsahu dlouhodobou konkurenční výhodu.
Hlavním zdrojem zákazníků jeho agentury Včeliště je vlastní obsah. Proto Josef dobře ví, jak obsahový marketing funguje a jak toho lze využít pro vlastní podnikání. Tvorbu obsahu nejenže nabízí klientům, ale také o ní pravidelně pořádá školení.