Jedná se o vlivnou kapacitu v určitém oboru (pojem je přejatý z angličtiny). Ten může být důležitou součástí vašeho úspěchu při obsahovém marketingu.
Co charakterizuje influencery:
- Jsou obvykle propojeni s širokým spektrem publika, které mohou ovlivňovat tím, co řeknou a co si myslí.
- Dají se využít k rozšíření vašeho obsahu, pokud bude zajímavý, nebo se vám díky blízkému vztahu s nimi může otevřít prostor k dalším vlivným osobnostem.
Jak influencery poznat
- Pravidelně a často se vyjadřují k problémům a novinkám z vašeho oboru.
- Mají okolo sebe vybudovanou velkou komunitu lidí, kteří je následují na sociálních sítích, chodí na jejich přednášky, čtou jejich články nebo jsou s nimi jinak spojeni.
- Mnoha lidmi z vašeho oboru jsou považováni za vlivné kapacity, na jejichž slova se lze spolehnout.
- Svým názorem dokáží ovlivnit názory ostatních.