Off-page faktory
Vnější vlivy působící na web, které nelze ovlivnit přímo na internetové stránce. Jde především o budování zpětných odkazů. Off-page faktory patří mezi kritéria pro řazení stránek ve výsledcích vyhledávání.
Vnější vlivy působící na web, které nelze ovlivnit přímo na internetové stránce. Jde především o budování zpětných odkazů. Off-page faktory patří mezi kritéria pro řazení stránek ve výsledcích vyhledávání.
HTML atribut, který se na stránce využívá k označení odkazů, které nechceme, aby byli následováni roboty vyhledávačů. Nofollow odkazy nepředávají sílu odkazů odkazujícím stránkám jako tradiční odkazy, nicméně také patří do přirozeného odkazového profilu.
Nástroj e-mail marketingu. Jde zpravidla o e-mailové zpravodaje nebo e-maily, které obsahují kombinaci užitečných informací a reklamy a které jsou zasílané pravidelně přihlášeným odběratelům. Newsletter patří k jedněm z nejmodernějších, nejlevnějších a nejúčinnějších marketingových nástrojů, jak oslovit potenciální zákazníky, pokud je…
Meta tag v HTML kódu stránek v hlavičce zdrojového kódu, který by měl obsahovat relevantní shrnutí obsahu dané stránky. Tento popisek může vyhledávač použít ve výsledcích vyhledávání pod názvem stránky. Maximální délka popisku, která se zobrazí ve výsledcích vyhledávání na Googlu je…
Technika SEO zaměřující se na ne tolik vyhledávané, ale zato četné fráze, obvykle obsahující několik slov. Taková slova totiž v součtu tvoří větší objem zadávaných frází než krátká/jednoslovná často hledaná klíčová slova. Web tak může získat vyšší návštěvnost a nemusí bojovat…