skip to Main Content

Link farma

Speciální stránka, jejíž hlavní účel je předávat linkjuice ostatním webům, a to vytvořením husté sítě zpětných odkazů, aby jednotlivé weby získaly vyšší GTPR (Page Rank) nebo S-rank. Řadí se mezi zakázané SEO techniky a hrozí za ni penalizace, proto je…

Číst více

Linkbuilding (budování zpětných odkazů)

Marketingová metoda spočívající v získávání odkazů z různých webů na internetu. Mezi tradiční způsoby linkbuildingu patří registrace stránek do katalogů, výměna a nákupu odkazů, komentování a publikování článků na jiných webech, vytváření podpůrných webů (např. mikrostránek). Existuje však mnohem více způsobů,…

Číst více

Landing Page (cílová stránka)

Stránka, na kterou přichází návštěvník po kliknutí na reklamní odkaz (např. banner, placený odkaz, PPC inzerát nebo newsletter) nebo po přirozeném vyhledávání.

Číst více

Konverze, konverzní poměr

Okamžik, kdy se návštěvník webu stane zákazníkem – tedy tzv. „konvertuje“. V případě e-shopů dochází ke konverzi ve chvíli, kdy dojde k objednávce zboží, u jiných webových stránek může jít o nějakou jinou konkrétní akci (např. kliknutí na reklamu, přihlášení se do newsletteru…

Číst více

Klíčové slovo (Keyword)

Klíčové slovo je slovo, na které se chceme umístit co nejvýše ve výsledcích vyhledávání. Vhodně vybrané klíčové fráze jsou základem optimalizace pro vyhledávače (SEO). Díky nim přivádíme návštěvníky na naše webové stránky.

Číst více
Back To Top