E-shop (e-obchod)
Elektronický/internetový obchod nabízející produkty, které je možnost zakoupit online.
Elektronický/internetový obchod nabízející produkty, které je možnost zakoupit online.
E-mail marketing je marketing prostřednictvím e-mailu. Jde o přímou komunikaci se zákazníky, která má za cíl předat sdělení nebo obchodní nabídku.
Forma obchodování používající internet a další moderní elektronické prostředky (e-mail, telefon a platební karty).
Typ struktury adresy podstránek webu, který obsahuje části adresy podstránky, které se mění. Dříve byla považovaná za nevhodnou z hlediska SEO, dnes s ní již umí většina vyhledávačů dobře pracovat.
Termín používaný především v SEO. Obsah, který se ve stejné nebo ve velmi podobné podobě nachází na dvou a více webových stránkách zároveň. Duplicita může být jak interní, tedy několik stejných URL adres (nebo všeobecně podstránek) se stejným či z části podobným…
Navigace skládající se ze známého seznamu odkazů na nadřazené sekce až k titulní stránce. Tato navigace pomáhá návštěvníkovi webu lépe se v něm orientovat a jednoduše se z něj vrátit zpět. Je také jeden z faktorů SEO. Čím rozsáhlejší a více úrovňová webová prezentace…